Selvportrett.

Jaja. Da sitter jeg alene hjemme. For tiltaksløs til å stikke ut, men ikke for tiltaksløs til å gjøre noe gøy alene hjemme. Riktignok en lekse fra skolen, men ganske morsomt prosjekt foreløpig. Skal ta selvportrett. Alene. Hmm.. Jeg har trådløs utløser, men manuell fokusering skulle ikke være lett. Moro er det uansett. Nå har jeg tilogmed tusja ned ansiktet mitt samt filmet megselv mens jeg vasket det. Vet ikke om det kalles kreativ eller fritids.

Igår fikk jeg forresten igjen kameraet mitt som har vært borte i flere måneder. Der lå det masse speileggbilder.
p1010727

Gikk litt fort i svingene her, ja!
p1010746

Har aldri vært spesielt flink til å lage speilegg egentlig.
p1010728
Det superstygge egget er ikke resultat av dem som falt utafor. Den bare ble stygg.

Egentlig er jeg ganske drittlei speilegg nå. Etter å ha telt igjennom (jeg skriver ned ganske mange dumme ting) har jeg spist ca 50 speilegg de siste månedene. Hmm..

Nå har jeg pause i photoshooten jeg har helt alene. Kulern med litt Ebba Grön og lurer på hvor i leiligheten jeg skal rigge opp fotostudioet mitt nå.
dsc0011

Og et foreløpig:)
dsc0117

4 kommentarer
    1. Du må gjøre så jeg kan lese din. Skjønner det ikke:D Dessuten må du lære meg hvordan man ordner sånn bloglovin, så jeg har litt kontroll på de som jeg skjønner=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg