Handsome devil from space dope crack smack

Gjeeeesp.. Hjelper ikke å sove lenge om man legger seg for sent. Igår var jeg faktisk flink å fikk trent igjen, første gang på rundt 14 år. Idag sto jeg opp tidlig for å ta en økt til, men siden jeg var så flink igår, så droppa jeg det.

Ellers skjer det jo sykt lite i hodet mitt, selvom alle andre mener jeg driver med sykt mye. Har fordøyd mye pizza siden sist ihvertfall, men det spiser jeg jo hver dag, så kanskje ingen bombe.
Det feteste siden sist må har vært Prodigy konserten. Det var kult, selvom jeg synes norsk publikum har blitt et ganske kjipt publikum iløpet av de siste årene. Så stakk jeg hjem og spiste pizza.

Nei, zombie fortsatt.. Hører på litt smiths og lager meg speilegg og ristet olivenbrød. DRA TIL HELVETE!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg