Sløv i blikket.

Klokken er litt over 10 og jeg sitter å hører på rave og leser mailer jeg får av dumme folk om et kamera som ikke lenger ligger på Finn.no.  
Artikkelen kommer til å ligge der til Desember og jeg får mail hver dag. Jeg er tiltaksløs. Orker ikke svare eller fjerne artikkelen, men må si noen mailer er mer plagsomme en andre. Glad jeg aldri skal svare denne:

Hei Halvor ! Er dette kameraet solgt ? Hvis ikke har jeg noen spørsmål : 1. Er det mulig å sette på en løs mikrofon på toppen av kameraet ? 2. Er det mulig å spille inn lyd (musikk eller snakking) til filmene ? 3. Er det mulig å legge inn tekst innimellom filmene ? 4. Er det mulig å kopiere filmene over på løse harddisker, som senere kan overspilles til PC ? 5. Jeg går ut i fra at det er mulig å overspille filmene fra harddisken i kameraet direkte til PC, men da må man vel ha en ekstra input port i PC-en ? Min PC har bare 60 Gb og nå er ca. 30 Gb ledig. Kan man velge ut hvilke deler av disken i kameraet, som skal overføres til PC ? 6. Hvor mange fargebrikker har dette kameraet ?

Jeg kan svare her:

Nr.1:  Ja.

Sånn. Dust. Slutt å plage meg.

Fredagen skulle jeg hjem til kollektivet til Partysvensken og kompissen min for å snakke business om å starte opp et blad. Tror ikke noen av oss nevnte ordet blad hele kvelden og etter å ha drikki endel pils, så stakk vi på Garage. Ganske ålreit egentlig. Første gang på lenge at jeg fikk meg en normal bytur og våkner opp dagen etter, i senga mi, med hukommelse og hodepine. DIGG!

– Hvorfor kommer Sum 41 når jeg hører på Infected Mushrooms?

Etter å ha kopa rundt hele dagen, så stakk jeg på heftig bloggefors hos Ida SELMER og snakka om blogging. Ble også bestevenn med Anette som er superkjendis og er helten min. Også snakka vi masse om blogging.

Etter å ha prata om uggs, onepiece og Lars Tangen i noen timer gikk Cpt. Morgan tom og t-banen førte oss til Midtstua på Trash n Crash party. Så blei vi her til øllen var bånnskrapt og taxi`n hadde ført oss ned til Briskeby igjen. Kjøpte pizza og knærta en vin hos kompissen min over gata. Der våkna jeg forsåvidt på sofaen, med han, for 2 timer siden.

Må gjøre noe kreativt idag, men har ikke kreativitet nok for øyeblikket til å finne ut hva. Stort problem. Dermed sitter jeg her og hører RAVE på Spotify. Egentlig skulle jeg på hele-natta-rave igår, men grusa planen. Angrer ikke.

Meningsløst, men jeg er Kongen, så alt jeg gjør er kult uansett! Nå må dere 14 lesere også høre på rave!  RAVE!

p1010785
Sløv i blikket. Klar for helvete!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg