Jeg har mistet livet.

Endelig hjemme igjen etter nok en Mandag. Deilig å få ukas verste dag unna kjappest mulig.
For å beskrive hvor mye jeg misliker Mandager, og hvor godt det kan synes på meg, så fikk jeg faktisk beskjed av en kunde idag om at jeg ikke måtte være så negativ. Jeg hadde sagt hei til henne. ..

Også er jeg litt paranoid igjen. Jeg har en liten fet bok som jeg skriver i hver dag. Alt jeg gjør, spiser og drikker. Litt sykt opplegg kanskje, men ved forrige nyttår fant jeg ut at et løfte til seg selv er det første man bryter uansett, så hvorfor ikke gjøre noe annet. Da kom jeg på ideen om å lage statestikk av livet mitt år 2009. Kommer tilbake til denne happeningen senere, og må jo dele denne go`biten med NOEN, men nå er den borte! Hell no! Jeg har lett etter`n lenge og den har liggi rett foran øynene mine siden 1. Januar 2009.

p1010798

Rett foran øynene mine, bare sånn for intrykket. Som alle kan se er alt på plass, BORTSETT fra hele livet mitt 2009. Goddam! Har jo latt være å tenke pga den lille boka mi.

(Vendepunkt) Skal bli digg med biff da. Partysvensken kommer over med biff, og jeg har hamstra inn Hamar og Lillehammer julebrus, så dette skal nok bli bra. Kanskje, om jeg kjenner Partysvensken rett, så finner han tilogmed livet mitt. Et sted jeg allerede har lett sikkert. Typisk svensker.

Jeg trenger et liv.

2 kommentarer
    1. sv: takk for kommentar 🙂 sålangt tror jeg jeg går for nikon d3000 eller d5000.
      har forresten tidligere hatt det samme opplegget med å skrive alt jeg gjør ned i ei bok, hah

    2. yeah 😀
      skjønner hva du mener, irriterende.. jeg ender somregel alltid opp med å skrive ned tingene i max 1 uke, så glemmer jeg det eller orker ikke mer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg