Julebrus-kongen

Litt sliten etter gårdsdagens hygge på Olsen Cafè, må derfor kompensere med litt morra-julebrus før jobben. Plager meg skikkelig at han kuken i Drammen kaller seg julebrus-kongen. Han drikker sikkert mer julebrus en meg, men jeg nyter den mer! Også er jeg generelt kongen, så når jeg først får hung-up i julebrus burde jeg få lov å være julebrus-kongen om jeg har lyst til det.

For en idiot. Også siern at Hamars og Lillehammer julebrus IKKE er julebrus. Møkkamann, står på etiketten jo!
p1010814
Den EKTE julebrus-kongen. Du ser det også i dem sløve øyna.

Satt og søkte på betydning av drømmer igår, sånn for å koble over til no annet. Fant ut at den heftige neseblod-drømmen jeg hadde for litt siden betyr angst for kommende, dårlig økonomi. Hmmm… Slutter i jobben min i Februar for å drive med tingen jeg liker. Kunst, film, diverse greier. Har ingen planer som skaffer penger. Men ordner seg nok. Har gått mange måneder uten særlig inntekt før. Billig i drift. Bare jeg har råd til egg, pizza og pils, så er det greit!

5 kommentarer

Siste innlegg