Morratrynet..

Blei nok litt for mye julebrus igår! Klokken stod uvirkelig nok å pekte på halv 4 før jeg skjønte å legge meg.

p1010968

Bildet fra bursdag-fest igår. Jeg kjørte høy julebrus-føring!

Etter å ha drukket meg tom for julebrus gikk turen ned mot sentrum sammen med Ida. Vi satt oss ned på Sara Cafe og preika og tok en øl. Var ålreit det. Så dro jeg hjem etterpå med en Big One i hånda. Håpløst. Også legger jeg meg jo ikke heller, så når klokka ringer idag sitter jeg igjen med max 5 timer søvn. Det holder IKKE for meg,,

Våkner ihvertfall etter en lang dusj og litt leking med kammen. Elsker å gre meg. Aner ikke hvorfor, men mulig det er et skjult savn etter å være 7 år igjen og bli kilt og kost med av Mommo (Bestemora mi!). Husker jeg lå og kilte meg selv før jeg sovna inatt faktizk.
p1020016

Etter jobb idag er det viktig at jeg kommer meg hjem og sover. Skal på julebord og byen etter det, så kommer til å få et slag uten flere timer på øyet. Dessuten trenger jeg å vaske buret til rottene og la dem leke litt utenfor. Har vært en dårlig far siste uka, men neste uke skal jeg ikke drikke NOE pils og jeg skal leke med dem hver dag og gjøre masse kreative ting for min egen del.

Neste uke.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg