Super ravin` Saturday night live

p1020017

Fant ut her om dagen at jeg skulle begynne å gå i forskjellige sko samtidig. Bruker jo kun superstar sko, så merker det ikke selv.

p1010933

Ellers lurer jeg på om jeg skal lage en liten bart.

GOD, er så sinnsykt trøtt..  Hvorfor legger jeg meg ikke??? Særr håpløs. Huff… Har ikke tatt av meg skoa engang. Rett på data, men greit nok. Våkner vel nå. Hører på techno fra 2000 på full guffe, drikker en pils og vurderer å lage en bitteliten bart. Hadde vært fett.

KAPOOW!
p1020028
Gracias, Senioritas!

Klar for julebord og bytur. Herre med bart i go`fart! Kanskje en ganske stusselig en, men man skal pokkern ikke kjimse!
p1020034

Ser du en fyr med Halvor-caps, super-sløve øyner og dødsfet bart, så er det nok meg. Si hallo på eget ansvar!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg