Vin, øl og lobotomi-kapsler! Hodet i dass.

Jeg og en kompis var på middag hos Hanna Montana og etter et vellykket måltid starta vi på vinen. Selv drikker jeg sjelden vin og det merket vel de andre også, sånn utover kvelden:) Hadde tidenes kuleste hookup også. To partysvensker kom på en liten visning utpå kvelden og bukket ikke nei takk til vin de heller. Når det ikke var mer vin igjen og (merk) ALLE hadde kora til Unforgivable Sinner  stakk vi alle ned på Olsen (såklart), spilte biljard og hadde det knallbra!

Et skikkelig vinnerbildet av megselv!

img0117

Håper alle registrerer discokula og med det godkjenner stempelet "Olsen Cafe, verdens beste sted". 3 ganger hurra! Også såklart den mer gjenkjennelige siden ved meg…

img0114

Takker Olsen Cafè for nok en knallbra kveld!…………………….

Helt til idag tidlig ca 08:16…   Det er ihvertfall det mobilen viste da snekkeren min endelig kom igjennom på telefonen. Problemet med å ha det litt for gøy på hverdagene er jo at man kødder til for de tingene som eller må skje. Slik som nå hvor snekkeren min, etter avtale, skulle komme 08.00 og installere ny verandadør.

Gikk heldigvis greit det. Egentlig flaks han vekka meg, for jeg hadde ikke satt på noen vekkeklokke. Blei litt småkleint, men jeg satt med mine ting og han fiksa sine ting.. Som er mine ting.. Eller noe sånn…

img0121

Snekker i farta. Farewell stinky drittdør!

img0122

Ny dør på vei opp. Første jeg gjorde når jeg kom hjem idag var å teste den ut. Absolutt en vinner, oh yes!

Ellers kan dere se videosamlingen min, samt tidligere nevnte poser som slenger rundt på gulvet mitt. Rottemat.

img0124

Da var den gamle døren borte. Heeelt nydelig. Det svarte er vist eksos forresten!

img0126

Sånn ser jeg ut på en dårlig dag, men var hyggelig av snekkern å sette inn dørkikkern (i hånda) for meg. Det har jeg brukt 1 år på  å IKKE gjøre selv.

img0127

Så nå kan jeg stå å titte ut hele dagen og ikke være paranoid lengre. EVT blir jeg MER paranoid, står opp om natten for å titte ut, tilstår etterhvert krimelle handlinger jeg ikke har gjort, prater farlig mye om CIA og ender på tilslutt på Dikemark, rusa på kapsel-lobotomi.

Eller noe….

HVOR ER HJERNEN MIN??

Vikke ha den uansett… Wohoo!

2 kommentarer
    1. Haha, lobotomi. Olsen Café hørtes ut som et konge sted. hehe. Nice stue. Ligner på søstra mi sin, hvor vi skifta verandadør for noen dager sida vi også.
      Kommer det alvorligtalt så masse eksos inni en dør??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg