Obamaramadrama

Tja.. Så endte gårdsdagen med en liten kule på Olsen igjen, men det gjorde forsåvidt ingenting. Problemet blir jo den kommende 5 timers søvnen som ikke fungerer som power-nap engang. Heldigvis var det ikke et stort problem idag. Det har nemlig kommet en eller annen president til byen og han har fått HELE Norge til å spandere vekking på meg og ALLE naboene mine!!!

dsc0004 2

Her fikk jeg tatt en av heltene i aksjon, mens dem vekker naboblokka. Dessverre fikk jeg ikke skyss til jobb denne gangen.

Etter jobb gjorde jeg som resten av Oslo og dro på demonstrasjon med masse gærne dreads-folk for å se Obama vinke litt. Dette rakk jeg desverre aldri, tross hele 2 minutter vinking. Dessuten prioriterte jeg heller å avbilde megselv med alle idiotene som fløy rundt med politi-one-piece.

dsc0122

Håper virkelig alle disse tullingene bruker muligheten på Norgeshistoriens største julebord, da alle sammen tok turen til Oslo idag for å se Obama vinke.

Så stakk jeg og Partysvensken hjem en tur. Hørte litt på Ebba Grøn, og prata litt god gammel babbel. Vi har en god enighet om at store romper er smud, og han mente at cellulitter kan være digg. Jaja, han er partysvensk, og jeg er norsk og bryr meg svært lite.

Nå har jeg hatt julerengjøring i kåken min. Bunkene med klær har blitt samlet til en stor bunke. Dessuten har jeg støvsugd, så man trenger ikke gå med sko inne lengre.

img0339

Ved noen tilfeller må drastiske tiltak benyttes. Da er det helt greit å støvsuge komfyren.

Tror jeg må legge meg. Merker jeg blir enda mer hjerneskadet om ikke jeg får litt søvn snart.

7 kommentarer
    1. Hahaha, jeg ler så jeg får vondt i magen!
      “Mitt liv som selvmordsbomber”
      “Tror jeg må legge meg. Merker jeg blir enda mer hjerneskadet om ikke jeg får litt søvn snart.” Hahahaha, kjenner meg igjen i den setningen :p
      Takk forresten 🙂

    2. HAHAHAHA xD du er ikke riktig altså… men artig…….det er du da.. ler meg omtrent skakk av de innleggene dine. Hva synes du om at Obama fikk prisen?

    3. sv: haha, ikkesant… merker jeg er litt slått ut… sånn går det når man ikke hører på mor som forklarer meg akkurat hvorfor jeg ikke burde drikke kaffe når jeg får slike reaksjoner,…
      btw- må prøve å støvsuge komfyren jeg og. Sparer vel masse tid?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg