Disneyland after Dark!

Igår opplevde jeg en såkalt "rolig, alkoholfri lørdagskveld" og det var faktisk en hyggelig opplevelse. Jeg og Pappa spiste pizza og dro på kino med vennene hans. In the Loop var fet, men sovnet dessverre den siste halvtimen. Trolig pga en hel måned med mye drikking og lite soving. Etterpå ble jeg med hjem til heimen og sov der.

Så var det bursdag i hele dag. Broren min ble 5 år og han er faktisk fan av bursdager!

Det ble utdelt mange gaver og som storebror må jeg såklart stusse noe ekstra på enkelte "barne"leker.

De andre mente dette var en tøffel, men jeg skjønte med engang at dette ikke var gaven til en på 5.

Det ble også bydd på julebrus. den rette typen vel og merke.

Så ble jeg kjørt hjem og Bestemoren min ryddet hele leiligheten min. Litt flaut at hun er nødt til dette hver gang hun inviterer seg selv inn.

Her under kjøkkenvasken.

Her under soveromsrydding. Kanskje litt rart å ha bestemor til soveromsrydding, men jeg synes det var heeelt greit jeg azz.

Etter en skikkelig opprydning ble jeg også bedt om å bidra. Jeg måtte gå med søppel. På tidet? Ja…

Etter en vellykket helg trengte jeg og slappe av på min måte. Snudde tv`en mot data`n, fyrte opp litt og fylte varmt vann opp i kveldens godt brukte vaskebøtte.

Jeg er ikke homo, men jeg fniser endel og liker tydeligvis cosmopolitan etter kl 04.00.

God natt….

Ps. Noen lurer kanskje på om jeg bruker den samme genseren hver dag?

Jeg bruker den hver dag.

13 kommentarer

Siste innlegg