Partyhard i Slemmestad. Alt for Damene! Hyll Kongen!!!

Igår dro jeg til Slemmestad for å besøke familien min, og dra på konsert med Alt for Damene. Knallbra partyband og knallbra stemning. Full spiker til 2 på natten. Burger, sprit og Olsenbanden på TV de kommende 4 timene. Dessverre hadde jeg ikke batteri på kameraet mitt, så eneste bildet fra kveldens happening ble et dårlig forsøk på å bruke mobilen, da jeg (såklart) ble kveldens midtpunkt litt før stengetid.

Tidenes dårligste bilde, men man ser antydning til min caps på hodet til trommissen. Da jeg kastet den opp og han satt den på hodet, så ropte alle Halvor i kor. Det var kult, og minte meg på hvilken viktig person jeg spiller i samfunnet vårt.

Som man kan se valgte jeg for andre gang i mitt liv å lage bart. Når man skal på byen i Slemmestad, så bør man absolutt ha en bart.

Så er jeg hjemme etter en relativt sliten dag med stort preg av råning (Slemmestad).

Gikk en liten tur med rottene mine i leiligheten, før jeg ramlet sammen. Ned i datastolen såklart. Helst burde jeg vel prøvd å male litt kunst. Har for øyblikket store planer om å bli Aune Sand.

Jeg kan ikke lenger ha dem gående i sofaen, da den er altfor god å spise på. Da blir jeg nødt til å bære dem rundt omkring isteden.

Tiltaksløs og grusom bruker jeg tiden min på piss, mens jeg egentlig burde jobbet med å bli Aune Sand.

8 kommentarer
    1. SV;
      Takk! Ja det er lagt effekter over de fleste av bildene, men ikke absolutt alle. Jeg kunne kanskje klart meg uten effektene, men det ble som det ble.
      NEI det er faren min, ikke typen min. Haha!
      Fordi hun vil ha tilbakemeldinger 😛

    2. Heei! 😀 Du får bare ta dette som spam eller noe negativt om du vil – MEN jeg mener dette bare som hyggelig og noe godt:
      Det er nemlig juletider og da skal man glede og motivere andre. Jeg øsnket derfor å kikke litt rundt på blogger og gi et lite “såå flink du er!!” og “ståå på med den bra bloggingen din!!” til dem som fortjente det. Blant annet deg. Du er jo kjempeflink og jeg ønsker deg en hjertelig god jul videre!! Alle gode ønsker fra en fellow blogger! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg