Jeg vil drepe hjernecellene mine!

Gud, så kjipt det er å være tiltaksløs. Jeg har nok godt av en dag og slappe av på, men ikke når den kommer uplanlagt.

Idag skulle jeg egentlig lage meg god middag, for første gang alene. Deretter møte kollegaen min på Olsen Cafè. Deretter drepe litt hjerneceller. Så skulle jeg gi meg selv grunn til å kjøpe snus, og deretter sovne med en gang!    Aaaaa…. Damn… Kom på at jeg sitter hjemme i leiligheten min, alene i kulda, uten varmeovn, uten vann til mat eller hjerne til å gjøre noe smart. What to do, what to dooo??

Først dro jeg frem tegnesakene mine, og prøvde å lage kunst.

Men som man kan se, så er det veldig lett å oppdatere facebook isteden.

Jeg la vekk tegnestæsjet, og lurte på om jeg ikke skulle prøve å ta noen kule bilder isteden. Fikk softbox til jul og må teste den ut litt.

Wooops! Der gikk TV`en på, etter bare noen få bilder av Bjørn Borg.

Her har jeg blitt sittende og se på NRK sitt program om året 2009 som forsåvidt går fortsatt. Problemet er bare det at jeg blir psykisk gal av den forbanna teksten dem har rulla over skjermen HELE forbanna året.

Jeg skyter megselv om jeg må se den beskjeden igjen, så tror jeg skrur av TVen, går naken ned til 7eleven, Spiser en boks med snus, og heller vin over kroppen…

Legger meg til å sove ute…

Drukner i eget spy………………………………………

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg