Jeg er tilbakestående og dødsfet.

Så var det vi ferdig med 2009 også. Endelig.

Vi feiret BORTGANGEN av det forrige året med Kongen (Harald) og lasagne før korken på fernetflaska blei skrudd av. Da gikk kvelden fort mye raskere og selvom jeg hadde nok pils til å mette HELE Sudan, så var det ikke mere igjen idag. Aldri mer igjen.

Som man kan se, så ER jeg tilbakestående, og det kan virke som jeg ikke er den eneste.

Etter noen timer på flaska fikk plutselig alle rare hatter.

Og så ble kjøleskapet tømt.

Det resulterte i at partystemning ble til lounge.

Etterhvert ble noen av gutta litt trøtte og måtte legge seg. I samme seng.

Mens andre følte for vel mer for å schpy?

Jeg la meg uansett med da andre gutta og våknet etter en meget dårlig natt, til en leteaksjon etter alle tingene mine.

Heldigvis fant jeg alt sammen inne på rommet hvor denne vakre damen sto å puttet håret sitt i veska.

Så gikk jeg hjemover og prøvde å kjøpe julebrus på veien. Selv om jeg var inne i hele går, så var kortet mitt tømt.
Jeg tror jeg spiser penger når jeg drikker.

Da ble jeg litt sinna.

Og løp hjem for å drikke vann og syte isteden.

Dessuten lukter det helt jævli uansett hva jeg gjør eller hvor jeg er. Hørte noen rykter om at Ida Wulff putta løk og fruktsalat i nesa mi mens jeg sov, og vurderer å tro det stemmer. Hodet mitt kan sammenlignes med en kirkeklokke og kroppen kan sammenlignes med en skilpadde. Jeg prøver å ta noen Ibux aka Lifesavers.

15 kommentarer

Siste innlegg