Jeg er hjerneskadet.

Nå har jeg fått kjeft av en kunde siden jeg ikke unnskylder meg etter at jeg visstnok gjorde en feil. Problemet er at jeg gjør jo aldri feil, så da ser jeg heller ingen grunn til å unnskylde meg selv. Jeg har ingenting å unnskylde for.

Jeg er jo fantastisk!

Unnskyldninger er dessuten ydmykende og flaut. Jeg sluttet å unnskylde i 2003. Og nå er det 2010. Nå bare hater og overser man hverandre. Mye enklere. Jeg liker ikke engang å få unnskyldninger. Det er like pinlig som når hele familien skal synge bursdagsang for deg. Det er like umenneskelig som barne TV har blitt, sånn i etterkant av Sesam Stasjon, som idag har blitt en vanlig- dø-kjip togstasjon kalt Lørenskog.

Vi lever i en kald verden. Det gjelder å lade maskinpistolene og innta skolekorridorene.

Jeg er fortsatt opprørsk. Jeg hater autoriteter og bryr kun om meg selv. Du suger…

Jeg er hjerneskadet.

13 kommentarer

Siste innlegg