Insomnia

Det var viktig å huske snus til min kollega, Bendik, etter snart to år med freeloading. Det er fort gjort å glemme slike ting, så man må lage huskelapper og påminnelser for å kunne gjennomføre bragden, og igjen få tillitt til 2 nye år med freeloading.


Det var ikke så lurt å skrive rett på døra, men hodet mitt er mest opptatt av å sjekke forholdene på utsiden av den.

Jeg sliter veldig med å huske alt jeg skal gjøre. Telefonen min er stappfull av ting jeg må huske og hele døgnet piper mobilen min med små huskelapper og notater. Det er dødsirriterende…

Men jeg sover aldri…

Legen min fortalte meg i går at jeg MÅ roe ned hjerneaktiviteten min. Hele døgnet stapper jeg hodet med input. Det er vist usunt og mest sannsynlig grunnen til at jeg blacker ut, faller og tryner hele dagen. Dessuten glemmer jeg bort de viktige tingene som må gjøres.

Legen min lagde en huskelapp til meg.

Deretter fikk jeg ny time neste måned. Denne gang planlegger jeg å ikke dra dit dø-trøtt og bakfull.

5 kommentarer

Siste innlegg