Coca Cola Cowboy

Jeg lever et spesielt, alternativt og lite anbefalt liv for å spore av den ellers kjipe, norske hverdagen. Det er ikke alltid så lett, men heldigvis har man mange gode venner som ønsker kontakt og sosialt samvær.

Utslaget ble i kjent stil høy flaskeføring på Olsen, rødvindrikking og helflaska med jägern som avsluttning i 4 tiden. Denne er såklart ikke lenger en helflaske og korken er borte. Det hele resulterte i 3 timer med søvn og en grusom dag på jobb. “Du er ALLTID dårlig du!” var dagens sitat fra mine kollegaer. Det vil si.. Pål vet jo hvordan det funker.

Bildet viser en typisk hverdag i mitt liv.

Jeg kjørte min faste rutine for å reparere formen, og tross tilsnakk om spritånde, så kom jeg meg helskinnet igjennom. Her står jeg med en viktig ingrediens. Dagens tredje cola.

Jeg må skaffe meg et liv, fort…

34 kommentarer

Siste innlegg