Verbal voldtekt.

Idag har jeg spradet rundt på Foto/Reise-messa i Lillestrøm i 3 timer. Jeg har pratet med ca alle menneskene som oppholdt seg der, og jeg har høyst sannsynlig gjort dem dummere med alt dustepratet mitt.

Jeg er godt diagnosert, ekstremt kontaktsøkende og dummer meg ut bevisst foran mennesker jeg ikke kjenner.

Igår kalte jeg alle jeg møtte for hore og la meg til å sove i en hylle på 7eleven før jeg voldtok stakkars Talkie Walkie verbalt, mens jeg kalte han for Tinky Winky. Han var bare på vei hjem…

En psykolog sa til meg en gang at jeg ikke burde drikke noe særlig på grunn av ADHD diagnosen min. Jeg har ikke begynt å følge rådet enda, men tror jeg burde ta det til betrakning.

Stemningsbilde fra gårsdagen…

OMG…    ……                             …………………………………………………………………..

39 kommentarer

Siste innlegg