Feel free til å drapstrue meg:)

Aaa, chill!

Jeg fikk endelig min første hat-kommenter. Etter snart et halvt år, hatende på ca ALT, så kunne jeg endelig fryde meg over min første hat-kommentar. Det eneste jeg savner er drapstrussel. Neste gang håper jeg noen også kan drapstrue meg, så skal jeg samle opp og lage kuuule innlegg med drapstrusler. DET hadde vært fett.

Jeg synes også det er helt greit å sitte anonym. Jeg sitter en del på internett selv og plager folk anonymt.

Jeg anbefaler flere å gjøre dette. Det er helt nydelig, og letter for endel aggresjon. Eneste kjipe er at jeg ikke er fra Pakistan, og ikke voldtar jeg(eller er i stand til dette. Sånn for øyblikket da!). Arbeidsløs blir jeg i Februar, så trygdesnylter blir jeg muligens i Mars. Good to know:)

Ha en fin dag! Looser…

21 kommentarer

Siste innlegg