Shkupolli did it.

Hør låta for å varme opp og høre hvordan hjernen min funker.

Med en kaoshjerne, så blir oppførsel litt sånn….

Idag startet jeg dagen med å lese Norges største avis og problemene til de stakkars superkjendisene i Norge. Kremen sliter. Rorbua blir aldri det samme igjen.

Stakkars Trond Myhre. Som lever…  Det stod etellerannet om noen døde folk også, men HALLO! Trond Myhre liksom. DEN Trond Myhre. han kjente faktisk noen folk! HALLO!!!???

Deretter spurte en kunde meg om bilde av jenta, fulgte med i prisen på ramma.

OMG…

Problemet er at man må prøve å holde seg profesjonell. Er det rart jeg blir sprø. Jeg omgås jo faktisk SÅ dumme mennesker, det er egentlig helt utrolig jeg ikke har dratt det til et høyere nivå en å blogge. Egentlig burde jeg dratt en Ibrahim Shkupolli for lengst.

Gleder meg til jeg blir trygdesnylter neste uke…

Etter jobb dro jeg på kveldskolen og lærte meg blant annet at vinduer får speileffekt hvis det er mørkt på utsiden.

Deretter dro jeg hjem. Nå har søpla begynt å spre seg ut av døra, men heldigvis fikk jeg gratis Dagsavisen, så da gidder jeg ikke rydde idag heller.

Røyklukta i leiligheten min har blitt erstattet med lukten av tacoen jeg spiste igår forresten. Det er fordelen med å alltid la mat stå noen dager før man rydder det vekk:)

23 kommentarer

Siste innlegg