Rentokil4Life<3

Jeg er veldig ydmyk på mine toalettbesøk. Jeg setter meg ikke på rester. Legger ikke igjen rester. Alikevel, så er det noen som bare lager kvalm. På herretoalettet hos CC Vest er det ihvertfall noen som dreper både vegger og tak hver eneste dag. Her finnes det 3 båser, og det er alltid to av dem som i mine øyner er ubrukelig.

Jeg har skjønt at dette eksempelet er menneskelig, selvom jeg fortsatt ikke skjønner greia. Altså.. Åssen sitter man for å få til dette? Hockey?

Jeg ville ikke være i samme rom som disse skitne partiklene, så smøg meg listig ut igjen.

Her traff jeg jo virkelig blink, og forsto raskt at Senter-dritern hadde vært på tokt IGJEN. OMG, noen må stoppe han. Det er plagsomt. Hvem er det som gjør dette her?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i slike situasjoner, og for hver gang man må trekke seg ut av et atomnedslag som dette, så kan folk tro det er du som er syndern.

Offentlige toaletter. Et kjempeproblem! Ihvertfall når man kunne brukt pissoaret, men har bandasje på tissen. Heldigvis var bås nummer 3 rein som ei jomfru, så alt ordna seg.

Ps. Ja, jeg har sitti å fargelagd dritten i et svarthvittbilde. Jeg sa jo at jeg trenger et liv.

18 kommentarer

Siste innlegg