På rømmen i Azker.

Ulempen ved å være arbeidsløs er at ingen tar telefonen når du ringer random rundt på natten for å hooke nachspiel. Jeg er sånn som ringer folk når jeg har drukket pils, og denne gangen valgte jeg å runde hele lista….

Slike hendelser er med på å skape en hel masse nerver for en Stakkar, og da lønner det seg å rømme litt hjem til Asker. Slappe heeelt av og hilse på Lillebroren min.

Hva skjer med verden? Nå har selv lilllebroren min skaffa seg sånn trendy termodress også. Det er ikke rart han er innelukket og gjemmer seg i små kroker….

Det er helt syykt mye rådyr i Asker. Helt sinnsykt mye.

Om flodhesten er det dyret som dreper flest mennesker i Afrika, så er jeg SIKKER på rådyr dreper flest barn i Asker.

Jeg har sett den filmen her 3(!) ganger IDAG!

Med tanke på at jeg BARE har sett Trainspotting og Pulp Fiction gjevnlig de siste årene, så er Disney Animasjoner en stor påkjenning.

Jeg følte meg litt sånn her..

Men jeg fikk heldigvis låne en data, så jeg kunne stalke folk på facebook isteden.

Han svarte slik…

Så resten av formiddagen lurte jeg på hvorfor Arve Juritzen ønsker å verve meg til sekten sin.

Nå skal jeg ut igjen! Tilbake til Oslo for å kjøpe meg et liv. SNX!

23 kommentarer

Siste innlegg