Et viktig innlegg, hovedsaklig om såpe.

PS: Om du ikke gidder å lese alt, så er det helt greit. Det står bare masse crap som jeg har dyrket etter 4 timer søvn. Det holder å lese den siste setningen, og titte litt på de flotte bildene.

Om du alikevel ønsker å fordumme deg mer en du allerede er, så bør du ihvertfall sette på litt fin musikk. Ta det inn over deg OG FOR ALL DEL (!) ta alt med en klypse salt. Jeg ER gal….

Når man ikke er  jobb, så er det viktig å alikevel stå opp tidligst mulig. Det føles ut som man gjør noe viktig.
Mennesker som har skjønt dette finner man f.eks utenfor butikker over hele landet, helst en halv time før det åpner. Dette er pensjonister, trygdesnyltere, samt litt annet rusk. Mennesker som står opp tidlig og snyter seg selv for flere timers viktig søvn. Da blir man ferdig med dagens ærender og småtterier innen formiddagen er omme, og kan dermed gi seg fri til å gjøre hva man vil etterpå. Det føles godt. Litt som å slutte tidlig på jobb en solfyllt Fredag.

Utenfor enkelte vannhull vil man også finne den tørste prosenten av samfunnet vårt. Det ironiske faktum med alkoholisme er at dette faktisk er en heltidsjobb. Uansett hvor tidlig disse menneskene står opp, så gjør dem greia si hele dagen. Bortsett fra en og annen siesta på en varm sommerdag. Jeg synes det er vakkert. Den type passion finner man ikke hos Telenor`s ansatte, på vei til jobb med en overfyllt 31 buss.

Nå har jeg tvunget megselv våken, for å kunne trene med en kompis som heller ikke jobber. Det er med andre ord ingen grunn til å skulle trene klokken 9, og jeg kunne fint ha sovet det antallet timer en mann behøver.
Jeg er verken alkoholiker(:S), pensjonist eller smart nok til å søke trygd. Andre kaller meg dum, jeg kaller det alternativt.

Jeg har lært meg å se opp til de større gledene her i livet. Gleder som slår følelsen av første lønning, eller smaken av en kald uteøl en forfrossen vintermorgen…

Idag VAR den forrige, morsomme såpen min brukt opp.

Jeg har gledet meg SÅÅÅÅ lenge til den skulle bli brukt opp, slik at jeg kunne starte på min nye morsomme såpe, som ser slik ut!

Tenk dere å vaske hendene med en SÅ morsom såpe!

Konklusjonen min, denne tidlige Fredagsmorgen, er at et liv uten alkoholisme er avhengig av å kunne kompensere med noe annet. De små gledene i livet. Noe som lyser opp en ellers ironisk hverdag, hvor man helst skal være en robot. En robot som drikker Corona hver Fredag. Spiser middag halv 5  HVER  dag og liker Katy Perrie bare fordi A4 livet gjør det vanskelig å like noe annet.

Kjøp morsomme såper, folkens! Det er dødsmorsomt, og hygienisk…

video:soap
12 kommentarer
    1. Det skal bli litt av en utfordring å klare å IKKE rulle den der opp! Jeg som den nyskjerrige plukkekjerringa jeg er, hadde aldri klart det.
      Sv: Rotta di hadde eid pusen min, hun er en pyse. Hun er også nabolagets hore, så hun hadde vel benda over når rotta di kom spaserende. hehe!

    2. Ok, det verste av alt er at eg faktisk sett meg til og ser videoen du har lagt ut. Videoen av at du såpar inn hendene dine og fortell at du elskar skum. Ikkje berre ser eg den, eg blir jo faen meg underhalda av det! omg, mad mad world.
      BTW, elska såpa, eg og vil ha snurresåpe ♥

    3. Er det du som snakker på filmen ?!
      Kul såpe foressten, sikker på du kommer til å “rulle den ut” visst du ikke allerede har gjort det (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg