Sofs1<3

Gratulerer med dagen, Sofsen!

08.02.2010 er en dag enhver Nordmann husker. En dag som står oppført i samtlige almanakker Scandinavia over.
På Wikipedia står det skrevet:

Sofsen aka Sofie Frøysaa er den realeste G`en på hele Nesodden, og hennes aktivitet på nettet har fanget en hel verden. Spesielt godt husker vi vinteren 2009 da de legendariske ryktene om status med Kong Halvor av Briskeby IGJEN blasset opp, og fanget en hel verden.

SOFSEN! Wikipedia elsker deg! Aldri forlat oss!

Halvor sier:

Det var ikke meningen å skremme deg så kraftig med min tilstedeværelse i helgen, slik at du fikk hjernehinnebetennelse på den store dagen.

Jeg håper du ikke glemmer hvilken ener du er! Eller.. Det gjør du såklart ikke<3

Det var såklart ikke meningen å copyprinte deg, men du skriver så nydelig at det kan leses om igjen når man, i et desperat tilfelle, ikke har kontakt.

Stakkars lille……. Du begynte såvidt å gråte litt, du! Da vi IGJEN måtte skille våre veier. Nei huff. Sofsen! Lille Sofsen…

Du vil ikke tro hvor lei meg jeg ble, da jeg fikk vite at du hadde hjernehinnebetennelse, og at det var min skyld.

Nå vet jeg, at jeg ALDRI vil få servert EKTE Nesodden-breiflabb. Jeg vil aldri få servert ekte nesodden-breiflabb, og det er pokkern meg min egen feil….. Det er min egen feil………….

Siden første gang vi møttes har vi vært bestevenner. Samholdet vårt igjennom denne LANGE tiden har vært, mildt sagt, imponerende.

ilu<3lzm4eva

11 kommentarer
    1. Haha. Du er så støgg, Halvor. Hva skjer med håret mitt? Og hva skjer med humoren din?
      Meeen tusen takk for innlegget. Du er nice!

    2. Sykt lol, btw, om du ser hvordan jeg vrir meg unna deg, ser på deg som om du er et avskum, og du likevel smiler og slesker deg innpå. Det gjenspeiler vårt forhold ganske godt, syns jeg. <3

    3. sykt possewhiped btw!!! ikke nok med at du stjeler skatten vår, men du stjeler til å med damene våre!!1 kom deg hjem a jævla bananplukker!!!

    4. Hahahahahaha, jeg dævver av kommentaren til Michael. Makan 😀
      Tror du og jeg digger Sofsen like mye. Skikkelig stalkers begge to. Nice.
      Apropos bildet av Sofsen – la ikke merke til at det var SPEILVENDT før du sa det. Hihhh.. har seff stjelt det av henne..
      Du har en sykt morsom blogg. Skal følge den. Bra at hun anbefalte deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg