TEAM CANON!

EY!

Etter lanseringen til Canon igår, så fikk jeg litt nye KULE klær. Kanskje jeg endelig har fått meg et liv:) Er dette et liv?

For å finne det ut, så tenkte jeg det var på høy tid å bevege seg ut av hjemmet mitt, og utforske verden utenfor Briskeby.

Jeg har såklart ingen anelse om hvor jeg er på vei.

Sandvika!? Moro hvordan man kan havne på helt random steder! Jeg hadde såklart ingen anelse om at jeg skulle ende opp der.

JØSS! Jeg BLIR faktisk overvåket! Åssen visste dem at jeg skulle hit, når jeg ikke visste det selv?

Jeg likte følelsen dårlig, og måtte finne en måte å gjemme meg på….

…Sånn!

Nå ser jeg jo ihvertfall ikke kriminell ut!

IIIIIIK!

NOIA lissom!

Heldigvis klarte jeg å søke tilflukt på en HELT random barneskole.

Jeg har virkelig ingen tilknytning til denne skolen. Bare flaks at jeg kom meg hit lism.

Hmm.. Og der inne satt jo Bestemoren min!? Sykt…

Nei, verden er jammen ikke stor altså!

WOOOOOP!

Også fikk jeg jo litt å leke med da, vettu…….

…Og litt LSD for å roe nervene.

GUD, så nørd jeg er. Jeg jobber ikke engang for Canon…

36 kommentarer

Siste innlegg