EN VURDERING AV KONGEN SELV.

INNLEDNING.

Jeg har endelig gjort opp en vurdering av DENNE bloggen, da det var på HØY tid! Dette er min første (og siste) bloggvurdering, men jeg engster meg ikke. Alt jeg tar i blir til gull, og alt jeg sier STEMMER!

Etter å ha fulgt bloggen til Kongen i snart 3 år, føles det som jeg kjenner han bedre en jeg kjenner meg selv. Jeg har grått, og jeg har ledd….                 Jeg har funnet meg selv…………

DESIGN.

Når man entrer bloggen for første gang, får man en sjokkrelatert reaksjon. Designet sprenges ut av LCD`en og i en meget selvsikker outfit inviterer Halvor deg med på galskapen. Ryktet sier at Kong Halvor faktisk blir SPONSET av Louiss Vuitton og at dem har designet bloggen for han. Han har nok ihvertfall ikke gjort slavearbeidet selv.

Oppsettet er generelt gjennomført med et meget stilrent omhu og farger på tekst og bilde utgjør helheten 100%. Jeg er ganske sikker på at Kongen har utdannet seg i absolutt alt, og at dette er grunnen til hans imponerende resultater på ALLE områder.


Haha, for en tøysekopp<3

INNHOLD:

Innholdet. Bloggens Mekka! Som førstegangs-leser er det fort gjort å få overdose av den overveldende aromaen som fyller rommet leseren sitter i.
Kong Halvor skriver om livet sitt på Briskeby, og de utfordringene han møter der. Han er ikke spesielt glad i noe som helst, og retter heller oppmerksomheten mot de små gledene han finner i øl, junkfood og livet som arbeidsløs. Bloggen er såkalt for-dummende, så det anbefales å ikke lese mer en 3/4 innlegg om gangen. Det bør drikkes vann.

Halvor er selvutnevnt fotograf og bloggen inneholder et stort reportoar vinner-bilder som en siste personlig touch på kunstverket!

Når dte komer til rettskrinving, så er dt vanskli å finne feil. Alt halvår gjør er riktig, så dte han skriver fungerer faktisk som mal for norsk gramatik, fra den, dagen det ble, skrivi.!


Kongen. En kunstner.

PERSONLIGHET:

Kong Halvor fremstår som en tikkende testosteronbombe. Det er alltid hundre prosjekter i lufta, og senga blir knapt nok brukt til noen få timers soving. Livet står aldri stille, og når han ikke utfolder sin kunstneriske livstil på Briskeby, så finner du han i Tigerstaden. Party non-stop. 24/7.

“Du har ikke vært på fest, om du ikke har møtt Kongen” sies det.

Alikevel, så viser Halvor at han er et varmt menneske. Tross all kritikk, så er Halvor en menneskekjenner med et stort hjerte. Halvors dør er alltid åpen og Halvors hans tanker blir alltd delt. Dette hjelper også ADHD`en litt til med. Halvor gråter når han ser en rørende film. Halvor smiler når han kan hjelpe en gammel dame over veien.

Kanskje….

Kongen er nemlig en meget mystisk person. Ingen kjenner han på samme måte. Halvor sier selv at han er en åpen bok, men alle som leser den blir lurt. Denne mystikken er nok også grunnen til den kraftige dame-magneten han utgjør, så fort han begir seg ut av slottet sitt på Briskeby.

Kong Halvor. Hva skjuler han? Hvorfor blogger han, og hvorfor elsker alle han?

Totalinntrykk:

Kongen! Jeg hyller deg. Jeg hyller bloggen din. Du satte standaren fra dag èn med dine kreative innlegg og fantastiske bilder. Du deler en genuin musikksmak, og har mange gode tips for en bedre hverdag. Ihvertfall hvis man er trygder og alkoholiker.

Jeg gjør personlig alt jeg kan for å ligne deg. Jeg kjøper klærne du går i. Jeg kjøper musikken du hører på. Jeg vet at jeg er langt ifra den eneste som mener dette, men jeg ER din største fan. Jeg er faktisk det, og jeg vil alltid være det.

Terningkast:

40 kommentarer

Siste innlegg