Kongen spiser NERVER til frokost…

Hvorfor sover alltid dem jeg ringer midt på natta? Det er kjempeplagsomt..

Søndag er den dagen man reflekterer tilbake på uka som gikk. Øynene knipes sammen. Man tar sats og slår seg selv så hardt man kan rett i ansiktet, før man legger seg gråtende i fosterstilling. Kun iført truse, og den skal være alt for liten.

Deretter gjelder det å slette sjenerende bilder fra det relativt voldtatte partykamera…

Nerver… Hvorfor er alle mennesker, inkludert meg selv så dumme? Jeg setter på musikk av det avslappende slaget, og tenker tilbake på de hyggelige minnene.

Jeg f.eks klappet imponerende mange kattepuser denne uka.

Og jeg har brukt yndlingsparret mitt med sokker, som jeg FANT utenfor blokka mi for snart 3 år siden.

Hvorfor jeg tok med meg det forlagte parret inn, denne regnfulle sommerdagen, kan jeg ikke svare på. Etter en vask, så var sokkene så gode som nye, og dem har som sagt levd snart 3 ganger det samme livet som resten av sokkene mine. <3

Nå begynte jeg å mimre. Jeg smiler lism… På en SØNDAG!  Aaaah, deilig.

Men så kom jeg over resten av bildene jeg misbrukte kameraet mitt med denne uka……

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg driver med dette her, når jeg er ALENE på vei hjem. GEES, jeg er så sinnsykt taper..

Hver Søndag, så sitter jeg igjen med latterlig mange pose-bilder av meg med ymse slag pizza. Why?

Jeg ER en taper. Linnèa er enig…

Heldigvis er jeg dødsfet, så det ordner seg… Jeg må bare bite i det sure eple og innrømme at det faktisk VAR jeg som t-bagga alle kompisene mine mens de sov. I`m a Douchebag…

Du skjønner greia…

Heldigvis, så blei jeg av medlidenhet invitert på gratis middag hos venna mine på Birkelunden. Birkelunden er Norges feteste sted etter briskeby<3

Etter en bedre middag, så titta vi litt på TV.

Jeg ser mye på TV lism…

Etterhvert trengte jeg min daglige dose oppmerksomhet, og benyttet den sosiale muligheten til å tømme hjernen via munnen.

Slik ser jeg ut etter å ha tømt den fra-før-av ganske tomme hjernen min. Det er litt som når man spyr uten ha spist.

Også må jeg slutte å bruke disse Canonklæra mine. Jeg har aldri jobbet for dem, og kan kun referere til den episke Canonfesten i 2008, hvor jeg svina dem for minst 50 glass med velkomst-champis. Før jeg ble kasta på hue og ræva ut såklart!

Møkkafolk…

25 kommentarer

Siste innlegg