Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt.1

Jeg er ikke en sånn som sitter brebent på bussen når det ikke er plass til å sitte brebent. Jeg breier med kanskje i senga mi om natten, da jeg elsker å ligge på tvers, men aldri i heisen når den er full. Eller… Jeg har jo sovnet i en heis engang, men hvem har ikke det…

Jeg stirrer ikke på folk i dusjen på Elexia. Ikke så mye ihvertfall. Og når jeg dusjer hjemme, så liker jeg å skru det varmere og varmere, slik at det blir SYKT kaldt når jeg er ferdig med å dusje. Kjempedumt, og jeg betaler lism for gulvvarme…

Jeg har et stort hjerte for småsteder, og elsker en god shopping på f.eks Domus i Fagernes. Ellers er jeg veldig gjerring og kjøper kun det nødvendigste. Jeg har tenkt til å bli kriminell, men det er ikke så lett når jeg ikke tør å snike trikken engang. Jeg ER bedreviter. Men jeg vet jeg har rett..

Jeg har et kjempeproblem med autoriteter. Da snakker jeg ikke bare om politiet og myndighetene, men ALLE som generelt har en STILLING som TILSIER at dem kan bestemme over meg.

Jeg vil være sjef, og begynte å praktisere det som 13 åring.

Til tross for at jeg er gjerrig og ikke liker noen, så er jeg faktisk folkelig som bare det! Jeg tar t-banen, går på kino og menger meg med hele taperegjengen som DERE representerer hele tiden.

Jeg vasker dassen selv…

Altså… Det MÅTTE gjøres, og polakkene mine hadde fri…

Så stakk jeg til Sverige for å gruble på hvorfor Stig Van Eijk har et slikt stort behov for å invitere meg med på alt mulig via Facebook.

13 kommentarer

Siste innlegg