ONE DAY AT MICROZOFT

Idag var jeg plutselig ansatt hos Microsoft faktisk… Utrolig random. Hva skjedde lism? Jeg husker ikke….

Jeg ble faktisk SÅ forvirret av denne David Lynch lignende hendelsen at jeg holdt på å besvime. Jeg trengte sårt å øke nivået på blodsukkeret, så jeg stakk til nærmeste godteri-butikk.

Godteri har gått VELDIG opp i pris. Burde begynne å stjele…

BOOM!

SÅ var det på tide å jobbe. Ingenting slår følelsen av nytt kontor!

Bortsett fra lukten av ny bil da…………..                 Trenger lappen ass:(

På tide med en pause!

Huff… Man blir sulten av alt dette stresset. Mulig jeg sier opp igjen ass…

SHIT, så stort hodet jeg har? Eller har jeg liten kropp? Interessant…

Det gjelder å ta seg en kaffe, samt kose seg litt med interessant lesestoff, sånn etter maten.

Skjønte ikke en DRITT av hva som stod DER lism… Blir sikkert aldri rik jeg:(

Så dro jeg hjem…………………………………..

14 kommentarer

Siste innlegg