FINN BIKKJA!

Igår var jeg på konsert med Briskebygjengen. En interessant opplevelse, og ved gjennomgang av bildene mine idag, så oppdaget jeg at Norges største hår hadde sneket seg med på et av vinnerbildene mine.

Sykt stort hår, og en sikker grunn til at jeg ikke så no særlig av konserten.

OG SOM OM IKKE DET VAR NOK!

Jaggu, fanga jeg ikke opp Norges største hodet også.

Jeg trodde jeg hadde størst hodet, men jeg forstår nå at det er kroppen min som er veldig liten….

Utenfor teltet hadde dem faktisk HD toaletter. Selv merket jeg ikke spesielt stor forskjell, men det er mulig man må ha på 3D briller for full effekt.

Neeeei, jeg har ikke speilvendt bildet. Det var slik det så ut. High Definition<3 Syke toaletter…

Noen som savnet et smil? Jeg kan ikke smile, men jeg er flink til å vise frem tennene mine.

Viktige medlemmer av Briskebyklanen!

Denne frøkenen skulle absolutt ikke være med på bloggen min, så jeg må nesten gjøre det litt på trass. Ganske kult, for dette menneske har faktisk egen dør INN til Bislett kebab fra leiligheten. Props!

Dem serverte faktisk Ringnes på konserten også. Ganske stas, men jeg lurer på hvorfor jeg har så vondt i hodet idag….

Jeg har en anelse av hvorfor jeg har vondt i hodet idag…

SE! JEG ER ANSATT! Crowden jubler…

Man blir ganske blek etter en fuktig tur på byen…

Så vi dro hjem til meg for å nache litt….

Som en avslutning vil jeg be mine naboer om å slutte å banke på døra mi for å klage. Det er MINST like plagsomt for meg å bli avbrutt under et hyggelig nachspiel, som det er for dere å bli vekket klokken 6.

SKJØNNER’U??

14 kommentarer
    1. Haha dritbra. Bra bilder og morsomme komentarer. Bra bra bra. You’re awesome dude : )
      Har en liten fotoblogg. Sjekk den gjerne ut vennen. Hadde vært gøy å høre hva du syntes.
      Kos deg videre da ; )

    2. herregud har du ingen bilder av meg????????
      jeg stakk da, fordi jeg skulle rekke siste trikken. det gjorde jeg altså ikke. så ble jeg overfalt av en uteligger, så jeg måtte ta taxi. så nå har jeg ikke penger.

    3. sv. ja!!! i går var det ei av dei såkalla bloggvennene mine som hadde skrive 17 innlegg!!! På ein dag. det 17.innlegget var berre eit skryteinnlegg for å skrive eit innlegg om dei seksten andre innleggene ho hadde klart å presse ut i løpet av dagen. Kva ho har klart å lire av seg vil eg ikkje vite eingang

    4. Folk med stort rødt hår, gigantiske hoder, nymotens toaletter.. Gud bedre kongen, dette høres ut som en perfekt kveld!
      HYLL HYLL!

    5. Det gjør meg vondt å fortelle deg dette, kongen! Men jeg har fått ett kall her i livet, og det er å sørge for at skrivefeil ikke forekommer på blogger jeg leser, rett og slett fordi det gjør meg litt kosentrasjonssviktet for den videre lesningen. Så to ord jeg gjentatte ganger ser her er: Hodet og bildet.
      Det heter “jeg har vondt i hodet” og “verdens største hode” og “dette var et kult bilde” og “jeg likte dette bildet”. Men siden jeg ikke er en ordbok (utrolig nok) så klarer jeg ikke å forklare hvorfor det er sånn, men det bare er det! Og jeg håper du vil ta det til etterretning 🙂

    6. Neida, det er ikke så vanskelig! Bare tenk på et hode og hode/et bilde og bildet, som i alle andre bestemte og ubestemte (pronomen?)
      Gleder meg til å lese riktig fremover 😉 hoho

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg