DAY AT DA OFFICE

Dagen startet med sparebøsse-innsamling, og en tur på Elexia. Det var greit å få strukket meg litt, men jeg likte dårlig at Aksel Hennie og Tone Damli ikke kom bort å fortalte meg hvor tøff jeg var(er)!

Dagens outfit:

Vi fant også ut at det ikke bare var posten som hadde sparebøsser på lager. Nordea har også et pent utvalg katte-sparebøsser. De ser ut som katter, men så er det sparebøsse. Ganske fett.

Tightsa er fra Bjørn Borg, og er gratis ved juletider. Sokkene er fra Ullvang og kan fint brukes i en uke om gangen. T-Skjorta finner man i diverse Fretex containere, og hodet mitt kan man kjøpe på Nille.

Se hvor teit jeg er! Jeg er sånn som tar bilder av meg selv når jeg kjører heis.

Hva er det jeg har i nakken? NEI, det er ikke en lanterne.

Etter en ganske så interessant morgen, så var det klart for en ny dag i min viktige jobb HOS Microsoft. Jeg jobber nemlig der nå. Hos dem.

Christian jobber også HOS Microsoft. Vi er ANSATT der.

Her er utsikten fra kontoret vårt.

HAL(L)O!

SE! Jeg er BILL GATES!

Etter å ha tatt bilder av meg selv i mange, mange timer, så fikk jeg høre at jeg var kliss lik Colin Farrell. Jeg mener nå heller at Colin Farrell er kliss lik meg, men det var absolutt en hyggelig ting å høre av denne damen.

Altså, det var kanskje ikke aaakkurat denne damen, men hun het ihvertfall det samme. Dessuten er jeg SIKKER på at Adriana La Cerva elsker meg.

Det har vært en lang dag. Planen nå blir å spise minst 3 kilo junkfood, og drikke 2 kasser med øl HELT alene. Om du møter meg på byen ikveld, så ikke ta kontakt. Jeg har rabbies, og biter!

PS: Noen som vil et mystisk brev fra meg?

20 kommentarer

Siste innlegg