NAKEN PÅ KLÆKKEN

Vi starter innlegget med å fortelle det, at hele mitt liv har jeg ønsket å oppleve Norges STØRSTE band, nemlig Ingemars. Jeg er liksom helt sykt fan lism.

På Lørdag gikk turen til selveste Klækken Hotell i Kong Sagene`s rike.

Etter å ha lagt fra seg bagasjen, så var det på tide å kjøle seg litt ned. Heldigvis var det -16 grader, så det var ikke noe problem i det hele tatt.


Jeg anbefaler forresten ingen å gjøre det her. Jeg fikk spontan-koldbrann, og måtte amputere tærne på stedet. Ikke et vakkert syn, men heldigvis kunne jeg trøste meg med en tur i badstuen.

Etter å badet, så stakk vi til bloggehovedstaden Hønefoss for å menge oss med lokalbefolkningen og kjøpe med medbrakt til hotellet, hvor det kosta 130 kroner for en drink…

Se her! Her har vi jo Hønefoss sentrum!

Knallsted, men jeg er skuffet over at jeg ikke fant Voe inne på butikken…

Vi fant oss fort tilrette i Hønefoss sentrum, men måtte hjem igjen til Klækken for å legge dagens fangst i minibaren.

Og før den var kald, så kunne vi begynne å konsumere. Namnam..

Ettervært ble stemninga svært god, og vi ga oss ikke før det banket i alle veggene rundt oss. Sjohei!

Vi skjønte at det var på tide å komme seg ut, og det var på dette punktet kveldens store gledesbombe smalt. I kjelleren på Klækken var det nemlig konsert, og HVEM tror DU spilte der????

NETTOP!

Og HELE Hønefoss var der, og dansa!

Det var helt fantastisk, og jeg har aldri sett SÅ mange gamle mennesker kline før. Selv tok jeg tak i en flott dame på 65, og vi danset oss dypere og dypere inn i lokalet. Hun syntes jeg burde ta swingkurs, men selv synes jeg det var HELT supert! (Y)

Det var faktisk SÅ bra at jeg så ut sånn her idag tidlig…

Heldigvis fikk jeg stjålet et Jägermeisterhåndkle!

Jeg trengte en dusj, og fant ut at en tur i Klækkens lokale svømmehall ville gjøre susen!

WOHOO!

Desverre fant jeg i etterkant ut, at det også var en dum idè…

Jeg gjør ingenting riktig, men takker for et interessant opphold. Hurra, hurra!

Huff, hva driver jeg med…..

Nå som jeg er hjemme igjen, skal jeg bruke resten av kvelden på å se den ekte Hannah Montana spille GTA 3. Det eneste verdige spillet ved siden av Tetris og Bubble Shooter.

Oh Yes!

23 kommentarer

Siste innlegg