En perfekt dag!

Som arbeidsløs burde jeg spise havregrøt hver dag. Det er altså en veldig dårlig tid å begynne med takeaway pizza hver dag, igjen…

Jeg rydda papp for 3 dager siden…….

Jeg har derimot funnet ut at det er relativt økonimisk å kjøpe kebab isteden.

Dette har Peppes også funnet ut, og sendte meg et hyggelig rabattkort i posten.

Jeg føler gesten LIKE hyggelig som å tilby feite folk salat på Mækkern, så jeg kastet det heller i rotteburet for å vise min mening…

Så spiste jeg kebab.

Etter et mektig måltid, så er det godt å fukte leppene litt med lypsyl. Jeg mistenker at NOEN(!?) har brukt lypsylen før meg?

I aggresjon stakk jeg en tur ut for å trene, men så kom jeg på at jeg hadde glemt skøytene mine. Dessuten var lism Spikersuppa stengt. SNAP!

Ulempen med å være arbeidsløs. Man mister lism HELT tidsperspektivet….

I aggresjon voldtok jeg en vekterbil, siden det er det man gjør i Oslo når man er forbanna.

Etter å ha ristet av meg alt hatet, så hilste jeg på noen hyggelige narkomane som wondowshoppa gullsmeden.

Så stakk jeg hjem…..

Flott dag. Føler jeg har fått gjort masse! Nå gjelder det bare å få meldt seg inn i NAV, men det er så SYYYKT tiltak…

24 kommentarer

Siste innlegg