Kriminalbetjent Halvor. Arbeidsledig go`rave.

I hele natt satt jeg våken og så på Nyhetskanalen gå i reprise om igjen, og om igjen, og om igjen… Som arbeidsløs merker jeg at livet mitt begynner å flyte utover, og jeg er våken og trøtt til helt feil tidspunkt. Alikevel merket jeg, etter å ha sett innslaget om gullsmed-kuppet i Oslo 15 ganger, at jeg fikk en ny synsvinkel på livet mitt. Denne gangen som ETTERFORSKER! Altså…. Trådene rundt brekket begynte å løsne. "Politiet" har nemlig kommet ut med fantomtegninger av de antatte gjerningsmennene, hvor den ene av disse altså ser SLIK ut…

Etter å ha sett reportasjen SÅ mange ganger, så gikk det opp for meg..

SKJØNNER`U!?

Hmm =S

Huff.. Jeg begynner visst å bli gal:(

Dessuten forfølger Spotify meg! Jeg kan ikke engang lese en hyggelig Revy-anmeldelse uten at han der FORBANNA Jonathan spytter meg i trynet, fordi jeg ikke betaler han 9,99 per month!

Geees, jeg måtte sette på no go`rave for å våkne…

Jeg har sluttet å dusje. Jeg bare hører på go`rave isteden. Livet som arbeidsledig, folkens! Livet som arbeidsledig…

Det var på tide å få seg et liv….

28 kommentarer

Siste innlegg