PLAYBOY

Her står jeg å tar bilder av meg selv igjen. Må seriøst slutte med det…..

Igår var jeg på harrytur med gutteklubben. Jeg vet ikke hvorfor, for jeg har ikke penger.

Vi hadde kun ET mål, men måtte alikevel knele for hele Norges Systembolaget.

Vi kjøpte ikke flosshatt.

Dem har ihvertfall skjønt det i Sverige, og gir meg SPESIAL hamburger. Ingen hvemsomhelst her, nei.

Etter vellykket lunsj, så fikk vi hamstret inn dagens viktigste ingrediens, og eneste grunn til bilturens eksistense.

Uten Playboy-sigar er man INGENTING!

SÅ var det klart for retur. Vi tok på oss smiske-smilet, og kom oss igjennom tollen denne gangen også.

Vel hjemme i Tigerstaden, så koste jeg litt med en katt som heter Rasmus.

Så inviterte jeg Gutteklubben på besøk. Ida er også gutt.

…Og Michael er en boms.

Når naboen banka på døra, så var det på tide å stikke ut. Denne gangen på årets event-fail på Gamla. Deretter på Garage. Jeg begynner å lure på hvorfor jeg drar dit hele tiden. Det stinker der, og DJ`en ser slik ut..

“Fordelen” med kvelden er imidlertid denne…

…Samt dette meningsløse bildet fra et random åsted på vei hjem.

Tror jeg stikker å dør jeg……………….

19 kommentarer

Siste innlegg