Livet som arbeidsledig!

Idag kan man faktisk skrive Konghalvor.com, og komme direkte inn på HJEMMESIDEN min. Det kostet nesten 500 kroner, noe jeg egentlig ikke har.

Men jeg merket fort at kjendisstatusen dermed holder høyden, da politieskorte viste meg vei til dagens viktige photoshoot av Kongen selv…

Dem ba meg ta med masse klær og rekvisita, så jeg bare tok med de tingene jeg ellers pleier å bruke når jeg tar bilder av meg selv..

Av en eller annen grunn, så ville dem ikke bruke noen av tingene mine….

Litt satt ut av tanken på en photoshoot UTEN gunner, så ble jeg stående slik en stund å henge med nebbet..

Men så kom fotografen å sa han syntes jeg var sykt kul, og den villeste fyren i verden. Da ble det bedre.

(Må bare skyte inn, at det er første gang jeg måtte spørre ukjente mennesker om å ta bilde av meg siden jeg liksom blogger åsånn. Dødskleint)

Shiiiit, Lars Tangen!

Etter en vellykket photoshoot med IMPONERENDE pose-egenskaper, så gikk berømmelsen og den kommende rikdommen litt i hodet på meg. Jeg så meg sterkt nødt til å gjemme meg på trikken…

Så tenkte jeg å kle av meg alle klærne for ta noen nakenbilder av meg selv, men fikk jeg jo søren ikke av gensern.

Jeg ble ganske satt ut da jeg måtte innse at assistentene på settet altså hadde TEIPA fast gensern min til kroppen.

Dem visste sikkert at jeg automatisk prøver å kle av meg klærne når jeg ser et kamera, men HALLO.. Makan til frekkhet…

Gode råd var dyre, og jeg fant ut at en avslappende Ringnes på Jokke-brygga ville gjøre susen.

Livet som arbeidsledig folkens! Livet som arbeidsledig! Nå blir`e Slagsmålsklubben for alle penga som jeg IKKE har…

11 kommentarer

Siste innlegg