100 totalt unødvendige ting å vite om MEG.

1. Siste du drakk? – Jeg drikker skittent Oslo-vann HELE døgnet.

2. Siste telefonsamtale? – Greven Lars.
3. Siste mottatte sms? – Bittre Linnèa. Hun vil ha fors på en trikk.
4. Siste sangen du hørte på?

5. Sist du gråt? – Jeg gråter akkurat nå.

15. Har du fått nye venner i år? – nei, men jeg har fått mange nye uvenner.
16. Sluttet å være forelsket? – Jeg er forelsket i meg selv.
17. Ledd til du har begynt å gråte? – Jeg har ikke ledd siden 1992. Jeg bare gråter..

18. Møtt noen som har forandret deg på godt eller vondt? – Jeg møter meg selv i døra hver eneste dag. Vet ikke hvor godt det er.
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er? – Jeg fant ut at jeg ikke har noen virkelige venner.

20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg? – Jeg baksnakker meg selv på INTERNETT hver dag lism.
21. Kysset noen fra din top friends liste? – Jeg har prøvd…

23. Hvor mange barn vil du ha? –  Jeg vil ha ÈN unge i HVER havn!
24. Har du kjæledyr?

Dette er også min fungere kjæreste. For the record…

 

25. Vil du forandre navnet ditt? – Jeg har store planer om å bytte navnet mitt til MacGyver!
26. Hvordan feiret du din siste bursdag?

 

27. Når våknet du i dag? – ZZZZzzzzzzzzzzzz
28. Hva gjorde du midnatt i går?

29. Nevn noe du IKKE kan vente på? – Jeg venter ikke på NOE. Det er nedverdigende!
30. Sist gang du så pappan din? – Jeg så han på Tirsdag.
31. Hva ville du forandra i livet ditt? – Hvilket liv?
32. Hva hører du på akkurat nå?

33. Når så du sist din mor? April 1990….
34. Hva går deg på nervene akkurat nå? – BASEBALLS og resten av horegjengen på Spotify!
36. Skulle du hatt et annet navn enn du har egentlig? –  Grev, Prins eller Boss.
37. Sivilstatus?

 

38. Stjernetegn? – Jeg er vekt. Passer bra, siden jeg er bodybuilder.

 

39. Gutt eller jente? –   ??
40. Barneskole? – Hagaløkka Skole i AZKER!
41. Ungdomskole? – La oss kalle det alternativ skolegang…
42. Videregående? – Videregående?
43. Hår farge? – Grønn.
44. Langt eller kort? – Har ikke målt tissen siden 1993.
45. Høyde? – Jeg røyker ikke hasj.
46. Er du betatt av noen? – Jeg er betatt av meg selv.
48. Piercinger?

 

49. Tattovering? – Jeg har tattovert verdens feteste narkoman på ryggen.
50. Høyre eller venstre hendt? – Jeg er høyrehendt, og kan dermed bruke saks uten større problemer.
61. Spiser? – McDonalds, kebab, pizza og egg. Liker ingen av delene spesielt godt.
62. Drikker – Fernet Branca til frokost, Fernet Branca til kvelds! Sjohei!
63. Nå skal jeg? – Ta bilder av meg selv naken.
64. Hører på?

65. Venter på? – Nobels fredspris.
66. Er barn viktig for deg? – Så lenge dem sover.
67. Lyst til å gifte deg? – Kommer ann på om UFFIE har lyst.
69. Lepper eller øyne? – Assguy.
70. Kyss eller klem? – Jeg vil helst bare bli kilt på ryggen, jeg.
71. Høyere eller lavere? – Max 150 cm!
72. Eldre eller yngre? – Jo nærmere null, jo mindre……………………..
73. Romantisk eller spontan – Tilbakestående og dum.
74. Fin mage eller fine armer?

Måtte…

 

75. Tattovering eller piercing? – Mest mulig av begge deler! Helst i ansiktet!
76. Voldsom eller forsiktig? – Jeg er ihvertfall svært voldsom…
77. Forhold eller bare lek? – Jeg leker lism…
78. Bråkmaker eller tilbakeholden?

79. Kysset en fremmed? – Jeg kysser fremmede hele tiden. Jeg burde slutte med det…
80. Drukket sterk alkohol?

81. Mistet noen du ervar glad i? – Ja, det har jeg absolutt gjort….
82. Sex på første date? – Sex?
83. Knust noens hjerte? – Jeg har FYSISK knust noens hjerte. Jeg brukte GUNNER! YEAH!
84. Fått ditt eget hjerte knust? – Daglig på Ica.
85. Blitt arrestert? – SEEEPH!
86. Takket nei til en invitasjon til date? – Jeg har aldri fått noen invitasjon til date:(
87. Grått når noen har dødd?

 

88. Likt en venn som er gutt? – Jeg har ingen venner………………..

TROR DU PÅ:
89. Deg selv? – Ja, men jeg burde ikke.
90. Mirakler? – Jeg ER et mirakel.
91. Kjærlighet ved første blikk?

92. Himmelen? – Absolutt.
93. Nissen? – Absolutt.
94. Kyssing på første date?

 

95. Engler? – Jeg er en engel lism..
96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå?

97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen? – Jeg har ca 3 stk nå, jeg:)
98. Tror du det er mulig og være trofast for alltid? – Hvis man er HORE og NØØØØRD.
99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten – utenom det selvsagte som mat, vann og luft?

 

No doubt………. Nå stikker jeg å henger meg litt.

20 kommentarer

Siste innlegg