KONG HALVOR – ARBEIDSLØS LEIEMORDER

Igår dro jeg på besøk til Norges største, svarte hull. De fleste tenker nok nå på steder som Raufoss eller Dombås, men jeg må nok skuffe. Norges største, svarte hull er faktisk AZKER og her tilbrang jeg gårsdagen. Party Factor 9!

Jeg har fortsatt turkis neglelakk, så jeg følte at jeg måtte ha en litt matchende outfit for anledningen.

Deretter byttet jeg til noe litt mer komfortabelt, og spilte litt gitar. Jeg kan Nothing Else Matters riffet UTENAT!

Good times. Etter et hyggelig og vellykket show, så røyka jeg en fugl.

For dere som ikke har røyka noe særlig fugl før, så blir man litt øltørst.

Halloooo!

Nei.. Det var på tide å finne frem litt morsomme party-effekter. Ingen våpen, ingen fest pleier jeg å si.

Eeeey!

Skjønner`u? Du skjønner….

PS: Jeg kan skrive navnet mitt i snøen når jeg pisser, også…

“Det er tøft å være farlig. Kult og være kriminell. Spre litt frykt på byen, på en fredagskveld”

Jeg sjekker alltid damer på denne måten lism…

Skjønner ikke hvorfor jeg alltid blir arrestert når jeg sjekker opp damer. Skjønner det VIRKELIG ikke…….

Jeg har drept SYKT mange insekter med dette underverket.

Og slik at alle får det med seg. En HVER mann bør eie en bajonett.

Og bare sånn for å avslutte nok et meningsløst blogginnlegg… TROR du ikke jeg har ordna meg ET NYTT bilde av meg selv med kattepus? Helt sykt. Skjønner ingenting.

Livet er herlig, folkens!…

35 kommentarer

Siste innlegg