ET INNLEGG DEDIKERT TIL ÅRETS RAMMESTE DAME 2010!

Jeg vokste opp alene sammen med Faren min igjennom hele min barndom. Vi levde slaraffenlivet i Huldreveien i Azker, og hadde ingen hast med livet. Jeg er en generelt tiltaksløs type. Fattern er også glad i å slappe av.

En vakker Påskedag i 2003 skulle alikevel livet mitt få en drastisk endring, for ikke å snakke om Pappa`s singelliv. Fatter`n fant ut at det ikke var noe moro å være singel lenger, og gifta seg med TIDENES dame etter få måneder. 20. Desember 2004 kom gaven jeg hadde venta på siden min egen fødsel i 1988.

Lillebroren min titta frem etter 9 lange måneder i reiret, og tok verden med STORM!

Gangster. Akkurat som broren sin! Og jammen har vi ikke funnet på mye sprell sammen også!

Jeg har tidligere hørt at en fødsel NESTEN er like vondt som å få en fot tuppa opp i skrittet. Alikevel, så må jeg knele for det andre kjønnet, da en fot tuppa opp i skrittet kommer uforberedt. Ihvertfall i de fleste av tilfellene.

Når man skal føde, så er man HELT bevisst HELE tiden, og jeg tror en mer kurrant sammenligning f.eks kan være å skjære av seg hodet med en sløv kniv. Det anbefaler jeg såklart ingen. Jo. Nei… Jo. MEN, med andre ord, så skal man være ganske beinhard for å presse ut en unge. Beinhard. Èn unge.

Og her kommer nyheten!

Etter 5 år, så var altså min små-gærne stemor klar IGJEN, og IDAG fikk JEG en LILLESØSTER!

YEAH!

Ikke var det nok med å få kustus på Azker`s slappeste gutteklubb, og atpåtil føde ungen til en av dem! Her snakker vi altså om å føde ÈN UNGE TIL! Da snakker vi TO unger, og det er liksom beinhardt å føde èn!? Her snakker vi faktisk beinhard av en annen dimensjon! HallO?

Altså… Jeg har tuppet meg selv i skrittet opptil FLERE ganger idag, men er enda ikke i NÆRHETEN av å bli like rå. Jeg bøyer meg i støvet, og prøver å legge vekk tankene om å skjære av meg hodet med en sløv kniv. Stemora mi er BEINHARD!

BEINHARD, sier jeg!

Fatter`n! Din hingst! Du har skaffa deg den rammeste dama, og atpåtil vært smart nok til å innvie nye medlemmer i familien vår. Lillebrutter`n er enig!

FOLKENS! Jeg er ikke en slik sosiopatisk kommentar-jeger, men idag håper jeg alle som besøker meg gir en kjempehilsen til stemoren min som tross all sunn furnuft, bidrar til å gjøre familien min ENDA sterkere en den allerede er!

HURRA FOR LIVET! Hilsen en arbeidsløs pessimist, som liksom ikke liker noe….

59 kommentarer

Siste innlegg