THUNDERDOOM<3

Det har vært en interessant og givende helg. Fredagen startet jo som vi husker, med at mitt beinharde forbilde fødte tidenes råeste baby. Håper vi blir enige om å døpe henne til noe litt spenstig. Maud Angelica for eksempel.

2 timer gammel, og flexer muskler allerede. Akkurat som bror sin!

Etter besøket på sykehuset, så tok jeg trikken til Bislett Kebab for å kjøpe inn min daglige dose junkfood.

Linnèa bor faktisk i leiligheten med det markerte vinduet, og har egen inngang til kebaben!

KEBAB!

Også har jeg har tatt ENDA flere katte-bilder!

PS: Om noen kjenner igjen noen av kattene, og vet hvor de kommer fra. Vennligst si ifra, for jeg har virkelig ikke peiling….

Etter et vellykket måltid, så begynte jeg å snuse. Jeg slutta igjen etter ca 5 minutter.

Jeg trengte et liv, og ringte vennene mine. Her har vi blant annet Ida og hennes narkomane kjæreste. Jeg tror han het Roy.

Sammen gjorde vi byen utrygg på DENNE måten..

Heldigvis, så var dette åstedet det IKKE skjedde.

Etter at politiet stakk, så måtte vi finne nye kulisser til alle pose-bildene.

Perfect!

YES!

Okay, jeg kjøpte meg tydeligvis noe pizza da, og stakk hjem.

På lørdagen, så stakk jeg tidlig ut i byen for å nyte livet. Jeg fant TIDENES feteste sjappe.

Jeg skal med andre ord ALDRI betale meg inn på et utested igjen!

Så stakk jeg en tur ut i skogen og forurenset verden litt.

PS: Jeg fiser også! Møkkajordklode!

Etter at jeg hadde forurenset ferdig, så fant jeg min kommende kone på Jernbanetorget! Vi skal gifte oss i verdensrommet!

Og mens vi snakker om utested, så hadde Natt&Dag mæd party på Ingensteds igår.

Dem hadde billig blogge-øl der, og etter å ha knust minst 20 flasker blogge-øl i gulvet med vilje, så danset jeg foran et filmkamera en times tid. Om filmen havner på internett, så blir nok bloggen min aldri oppdatert igjen…..

ANYWAY!

På veien hjem, så tok jeg merkelige bilder av meg selv igjen…

Rev ned utallig mange slike…

Hmm?

Og såklart…

BTW! Sjekk hvor utrolig kvalmende pizzaen var a! Æsj, tror jeg stikker å brekker meg ass…

Helgen er i prinsippet en grusom tid. Sånn sett var det jo ganske dumt å slutte i jobben, for nå er det liksom helg HELE tiden. Flaks jeg vet å slappe av….

Og imorra blir`e NAV!

(Y)

32 kommentarer

Siste innlegg