Byromanse med innslag av laser-øyner.

Idag har jeg vært på byvandring igjen, og turen gikk blant annet til Partysvensken på Birkelunden.

Her har`u oss!

Og her ser du Birkelunden "sentrum". Her snakker vi faktisk det største kjøpesenteret i Oslo etter Oslo S og Mortensrud.

BTW! Har du sett Lennart?

Nei, ass…

Jeg endte opp med flere gevinster etter dagens runde i Tigerstaden. Blant annet denne morsomme, men ellers ganske stygge capsen.

Gråen ville også ha caps.

Her snakker vi virkelig rotte av FØRSTE klasse! Jeg ga brått capsen til henne, og mistenker at hun hypnotiserte meg til å gjøre det med laserøynene sine.

Huff… Nå går jeg med Canon jakke igjen. Jeg MÅ slutte å gå med klær som tilhører jobber jeg ikke jobber i…
 

Damn! Mens jeg fortsatt var i transe pga hypnosen, så klarte jeg å knuse yndlingsglasset mitt! Bruker et tidligere bilde for å illustrere.

NOOOOOO!

Jeg har tross alt en lang historie med dette glasset, som jeg ga meg selv utenfor en bensinstasjon, en sen sommerdag i 2008.

Gråen skal få svi for dette, men jeg tør ikke gjøre noe enda. Hun har fortsatt laserøyne…

Jeg må rette fokus over på noe annet. Jeg starter med å se alle KLM filmene mine.

14 kommentarer

Siste innlegg