ONE DAY AT THE SKEDSMO

Da jeg sto opp klokken 15:00 idag morges, så følte jeg meg relativt ufresh, og skjønte at mine dusje-vaner kunne ha noe med saken og gjøre. Det vil jo da egentlig si at jeg ikke har noen vane i det hele tatt, for det er minst en uke siden jeg dusjet sist. Tror jeg.. Men jeg husker egentlig ikke helt.

I stedet for å dusje, så valgte jeg heller å sette meg litt ned på dataen. Det er tross alt et ganske stort tiltak å dusje, mens det er veldig enkelt å sette seg litt på dataen. Jeg fikk lagt til et par Paradise-deltagere på facebook også, så ser på hele situasjonen som en stor jackpot.

Etterhvert så jeg nødvendigheten for litt luksus, så jeg kokte opp litt vann, og lagde meg kaffe. Dermed fikk jeg også brukt den nye koppen min, som jeg fikk gratis i posten for noen uker siden. JACKPOT!

Alikevel, så skjønte jeg at det ikke var nok. Altså.. Gratis kopp er helt knall, men det kan da ikke være riktig at en oppegående (lol) gutt på 21 år, skal sitte hjemme og drikke kaffe klokken 3 på en tors… Tirsdag, ja.. Tirsdag!

Det kan da ikke være riktig, tenkte jeg, så jeg bestemte meg for å gå ut en tur.

Det var ganske kaldt idag klokken 15:00, så jeg fant frem den høyhalsa greia som lukta kattepiss fra skittentøyskurven. Nå har jeg jo kommet dit hvor kroppslukten min minner om kattepiss uansett, så det kunne umulig ha mye å si.

På veien ut ble jeg nødt til å gå en STOR omvei for å unngå DISSE menneskene.

Altså.. Gateselgere som står på stand er det VERSTE jeg vet. En ting er at dem plager vanlige folk, men det verste må nok være at dem later som dem liker jobben sin hele tiden! De skal liksom hoppe rundt og være skikkelige kule åsånn. Idioter ass.
De verste jobber for Elexia. Jeg håper Elexia-medarbeidere brekker benet, mens dem går opp rulletrappa feil vei. En vakker dag, så skjer det. Karma heter det, og da skal jeg stå først i kø for å ta bilde av dem. Forbanna apekatter!

ANYWAY!

Denne gangen gikk turen, som du kan se på omgivelsene, til SKEDSMO! Jeg ANER ikke hvordan jeg havnet på SKEDSMO, men det var faktisk ikke så galt som man skulle tro. Dessuten endte jeg opp, av en eller annen grunn, med blant annet DETTE bildet.


Øøøøh?

En gang til…. Hva i alle dager er det jeg har mellom hendene? Har jeg rana en dum trygdemisbruker eller noe?

Jeg vet ikke ass. Som vanlig, så tror jeg jo ALLEREDE at dette innlegget handler om frosker…

Jeg så det beste i å stikke hjem igjen. Jeg har ikke så mye å gjøre på SKEDSMO uansett…

Vel hjemme igjen, så følte jeg meg ganske sulten.

Til tross for at jeg hadde brukt dagen på å spise 24 bokser med Stratos-kjeks, så ropte kroppen etter mat, og da helst av den typen man ikke går rundt og besvimer av hele tiden.

Jeg fant brødposen min etter å ha lett i cirka TO timer. I kjøleskapet….

Jeg må SERIØST slutte å putte ting i kjøleskapet…

Stakkars Gråen. Jeg donerte bort den iskalde brødskorpa som var igjen.

Også tok jeg meg litt vann til middag i stedet da, vettu!

Geees… Er det RART jeg veier 43 kilo?

28 kommentarer

Siste innlegg