GRATIZ KLÆR<3<3

Igår var det avsluttningspils med fotokurset jeg har deltatt på siden i høst.

Det er var absolutt hyggelig, men jeg skjønte at det var på tide å dra hjem da jeg begynte å sove i random trappeoppganger…

Og vel hjemme, så forandret leiligheten min seg til The Factory. Akkurat det var jo litt kult da…

Eller… Det var kult helt frem til idag kl. 15:00…

Da våknet jeg av at bilskole-læreren ringte meg for å avtale time. Når jeg tenker over det, så har jeg blitt vekket sent på formiddagen HVER dag i det siste. Brønnysundregistrene. If. HMS. Tja…. Alle sånne idioter som ikke greier å vente til JEG har LYST til å stå opp, før dem skal prakke på med de kjedelige telefonene sine.

Jaja… Til tross for en traumatisk og hard start på dagen, så kom jeg meg etterhvert ut av leiligheten og benyttet muligheten til å spasere litt i Bogstaveien. Det er så mye klær jeg er keen på, men så koster dem jo penger åsånn. Jeg synes slike som meg ( kun meg ) burde få klær gratis. Det er sykt nedverdigende å måtte betale for alt mulig, men en dag!  En dag er jeg godt nok trent til å kunne løpe av gårde med hva jeg vil. ÅJAAA! Da skal alle de dumme butikkene få se hvem som betaler da!! MOahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Etterhvert skal jeg såklart ta over hele verden, men et sted må man starte!

Men jeg fant faktisk noen klær, og jeg fikk dem faktisk gratis. NEI, jeg løp ikke avgårde med noe som helst. I skrivende stund, så løper ROTTA MI raskere en meg lism, men jeg fant plutselig et gjemt GAVEKORT i lommeboka mi. Smud…

Her konkurrerer jeg og Gråen i håndbak forresten!

Jeg pleier alltid å måle min atletiske tilstand opp mot rotta mi. Mye bedre en å måle seg opp mot f.eks gamle klassekamerater åsånn. Duvet.. De som endte opp med idrettslinja, militæret og andre sånne ting som TAPERE kaster bort tiden sin med. Altså… JEG har ikke liv, men DE!!!?? DE har jo faktisk SÅ lite liv at dem egentlig ER døde!

Men, jeg vant håndbakken da:)

Anyway…

Etter en verdig morgen i bogstaveien, så fikk jeg faktisk gratis klær IGJEN! "Pål" trengte å arve bort noe gammelt skrot, og jeg takker så klart aldri nei.

Altså…. Jeg hadde tatt imot en FROSK om den hadde vært gratis lism…

GEEES! Jeg har så lite å bruke dagene på, men når jeg kom hjem igjen, så merket jeg at det var på tide å RYDDE igjen da. Det så faktisk ut som 16 godsvogner hadde kjørt TVERS igjennom stua mi.
F.eks, så har jeg diverse hauger med ting som ligger rundt på gulvet, og de vokser hver dag.

Det LEVER faktisk rare dyr i dem…

Etter at jeg hadde fått kustus på haugen, støvsugd en tarantella, og satt på en klesvask, så angrep jeg hyllene mine. Det ligger så mye dritt i dem, som jeg ikke har sett før engang. Jeg skjønner ikke hvor jeg har fått det fra, og jeg skjønner ikke hva det er forno.

Altså…. WFT! Hva ER det her lism?

Hvorfor har jeg det her?

Til gjengjeld, så skal det sies… Det lukter ganske vondt hos meg!………………..

fml.

16 kommentarer

Siste innlegg