EN DAG I MITT VIKTIGE LIV.

Idag dro jeg ut av døra for å finne noe smart å bruke dagen på igjen, slik at livet mitt kanskje blir en antydning til verdig igjen. Jeg valgte å sosialisere meg med venna mine på Birkelunden.

Når jeg kom dit, så fikk jeg høre at det vistnok er PÅSKEFERIE nå! Aaaa.. DA trenger jeg jo ikke å gjøre noe som helst alikevel! Siden det er ferie åsånn!…

Deretter benyttet jeg MINST 15 timer på å spille det kule og svært realistiske tv-spillet som jeg nå baserer livet mitt etter.

Denne gangen prøvde jeg å ikke skyte så mange gamle damer. Jeg fant nemlig ut at det var mulig å kjøre motorsykkel PÅ toglinja!! Jeg gleder meg utrolig mye til det blir varmere i luften, da jeg har en SCOOTER stående i garasjen! Jeg MÅ kjøre meg noen hyggelige turer på toglinja. Jeg MÅ, og det funker jo som rakkern i spillet! 🙂

Når jeg ikke fikk lov til å spille lenger, så tok jeg meg en tur inn på rommet til Partysvensken. Dette skulle også være en givende opplevelse, da han har funnet opp et MEGET godt alternativ til husholdningen! Altså…  Denne IQ-bomba har skaffet seg en stor bunke med hvite klistrelapper, og når bordet hans blir skittent, SÅ KLISTRER HAN BARE PÅ NYE LAPPER!

Smart… SYKT smart, og jeg som er så lei av å vaske bort Fernet-flekker fra gulvet mitt! Jeg skal skal ALDRI vaske igjen! ALDRI!

Etter å ha lært et og annet smart tips om renhold av Partysvensken, så gikk jeg ut i stua til de andre igjen. Der ble jeg raskt servert en kopp kaffe, som jeg valgte å drikke av et bayer-glass. Litt sånn for moroskyld, vett! Jeg er nemlig en sånn som liker å være morsom!

Men jeg er ikke noe morsom, så jeg bestemte meg for å stikke en tur på toalettet og tenke litt for meg selv. Kanskje ta noen kule bilder. Av meg selv..

MMmmm.. Siri har så mange spennende ting. Hun er så heldig.

Her er Siri forresten!

Og her har du meg! Hei, Siri! Det er dette jeg driver med når jeg låner toalettet deres!!!

Hallo, hallo! Testing, testing!

Tjaa.. Skulle kanskje rette litt på barten her, ja…

Montro om det ligger noe spennende i søppelen..

Og hva kan dette være for noe spennende?

Aaa.. Ja, dette lettet litt på trykket! Jeg kunne trygt gå ut til de andre igjen:) Dessuten ville Ove, som også bor der, teste kamera mitt. SÅKLART kan han det! Da kan jo JEG være modell:)

Haha.. Før en tøysegutt!

Her skulle jeg se alvorlig ut. Hakke SJANS vett!

En elefant på rappen!

Gees.. Jeg ER en taper, og nettop derfor fant jeg det best i å komme meg fortest mulig hjem. Walk of SHAME, og jeg er bare meg selv. Håper dere synes synd på meg! HÅPER DERE KASTER PENGER PÅ MEG!…

Det var egentlig like greit at jeg dro hjem over. Det er MINST 8 dager siden jeg spiste sist, og magen har begynt å lage SVÆRT dårlig drum n`bass. Jeg så det høyst nødvendig å sponse McDonalds i denne nødens stund.

Og siden det TROSS ALT er middagen min, så skal det jo gjøres ordentlig…

Nam, nam.

Og etter å ha spist, så satt jeg meg på gulvet for å se litt tv.

Denne fyren er ikke helt god vett!

Og denne fyren skal ta selvmord med politiet som våpen. Sykt smart fyr. Sykt smart….

Aaa! Livet mitt er så meningsfullt. Vil du kjøpe det? Du FÅR penger av meg om du vil ha det lism…….

27 kommentarer

Siste innlegg