En dag innenfor murene.

Idag våknet jeg rundt klokken 15:00 til noen kjemperare, høye lyder utenfor leiligheten min. Jeg svarte med å spille denne låta så høyt jeg klarte, bare for å overdøve lyden.

Det funket veldig fint, og jeg fortsatte og høre på musikk, mens jeg spiste frokost og dusjet i toalettet eller noe sånt. Husker ikke helt…

Etter noen timer som gother bestemte jeg meg for å ta turen ut for å finne meg et liv, og det var DA jeg fikk sjokket.

NOEN HAR GJORT OM BLOKKA MI TIL GLATTCELLE!

Det så IKKE slik ut igår! Da var det litt mer…  Sånn her lism..

Jeg følte hele situasjonen SVÆRT skremmende, og bestemte meg for å bli inne.

Det var egentlig like greit. Jeg har endel ugjort husarbeid, og da været utenfor var uakseptabelt trist idag, så hadde jeg ikke noe å gjøre ute uansett.

Jeg startet med å gjøre det litt hjemmekoselig. Brått fant jeg frem litt julepynt, samt noe å pyrre den med.

Der sitter`n tenker jeg, og husarbeidet kunne starte!

Jeg har i lengre tid vurdert å vaske rotteburet. Det lukter ganske vondt der, og jeg kan ikke se Gråen lenger.

Nei, vent! Der er hun, jo!

Men jeg valgte å rengjøre buret litt alikevel, jeg…

Etter å ha kastet ut all møkka, så fant jeg ut at jeg ikke hadde noe å fylle bunnen med. Etter en lete-runde, så fant jeg til slutt en bunke dameblader fra den tiden Ida bodde her.

Man må bruke det man har… Innsjill Ida!

Også gruer jeg meg SKIKKELIG til neste gang jeg må vaske rottebur. Eller ta i Gråen i det hele tatt!

Nææ, skal vel ikke klage. Hun er rensligere en meg uansett…..

Jeg lekte litt politi, før jeg fortsatte ryddinga. Hadde jeg vært snut, så skulle jeg LETT vært bad cop.

Og som nevnt tidligere, så er det bare å komme bort og suge på adamseplet mitt. Jeg VET at det er stort og fristende!

Tilbake til jobb! Jeg er den heldige eier av svært mange filmer. Dem står litt rundt omkring. Svært random, noe som gjør det ganske vanskelig å finne riktig film for anledningen.

Tiltak lism, og høyst sannsynlig grunnen til at jeg så Trainspotting 4 ganger forrige måned. Beste filmen ever, men jeg anbefaler ingen å se den èn gang i uka.

Jeg så det nødvendig og rydde inn alle filmene mine etter alfabetisk rekkefølge. Det var også nødvendig å rydde BORT noen filmer. Det KAN virkelig ikke komme ut at jeg har frustrerte fruer på dvd lism… 

Hmm… SNAP!

Anyway… Dette prosjektet skulle vise seg og ta HELE kvelden, men strevet var verdt det. Hjernen min hadde godt av å bli trimmet litt, og jeg kan nå invitere til filmkveld igjen. JA, det var en åpen innbydelse! Got no friendz…

Der har vi den, vett!

NEI, forresten!

DER har vi den!

Og, JA, jeg HAR laget meg en liten bart….

26 kommentarer

Siste innlegg