HIGH FIVE!

Igår fikk vi ENDELIG rulla med bussen! Det har vært mye jobb, og endelig kunne vi lene oss tilbake, nyte arbeidet og ta oss en REAL fest! Top notch! HIGH FIVE lism!

Siden jeg er selvutnevnt partyfikser, så fikk jeg også ordnet opp med underholdning for kvelden. Mads er en viktig brikke i det norske partylivet, og jeg… Jeg er bare meg selv, jeg……..

Det hadde forresten vært en fordel om alle kunne sende denne invitasjonen videre, for om det er NOE i verden som er bedre en å se folk dumme seg ut på tv, så er det å se folk man kjenner dumme seg ut på tv. GJØR DET!! GJØR DET!!!

Det beste med russetiden er alle de nye vennene man får seg. Her har noen knabba kronen min!

Partyfaktor her, ja!

Ooops!!

Jeg tror jeg har blitt kjæreste med dama her, da! Hun ba meg huske navnet hennes ved å sammenligne henne med et ku-meieri. Det går virkelig nedenom og hjem med dagens ungdom, folkens!

Fet lense-flare på fortanna?

Når jeg tenker over det, så var vi sikkert på Shell i mange timer. Bare løfta hverandre rundt åsånn. SYKT kult! RUSS 2010, WOHOOOO!

Likegreit egentlig. Inne på bussen var det jo HELT umulig å få med seg noe…

Heldigvis varer det bare 4 uker, men innen den tid, så er`e bare FULL PUPP!!! EEEEEY!

PARTY ON, WAYNE! AND PARTY ON GARTH!

7 kommentarer
    1. hahaha,, fy faen som jeg gleder meg til å joine ut på rulling. dama du hooka var SWEET da. tæppa du den assen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg