Et innlegg om uteøl, posering og en bakfull rotte.

Igår var det sol, og i en verden full av aske benyttet vi muligheten til å ta årets… Dagens første utepils. En erfaringsrik opplevelse faktisk! Jeg har herved lært at i 2010, så koster en uteøl 88 kroner. ÅTTIÅTTE kroner lism! MONEY WELL SPENT!

Jeg har ALDRI drukket øl SÅ sakte før!

Ok, eeegentlig har jeg aldri drukket øl sakte før i det hele tatt, men whatever…

Jeg er heldig, og lever i en verden hvor jeg i prinsippet ikke trenger å tenke selv. Når jeg kom hjem, så hadde noen vært utrooolig hyggelige og planlagt kvelden min FOR meg! Så flott! Jeg er glad jeg ikke har venner som utnytter meg….

PS: Headset-tilbudet er åpent for dere som leser også! Et par hundringser på headset og porto er vel verdt det? Ok, da… Det er ikke verdt det. IKKE SEND MEG HEADSET I POSTEN! (gjør det), HORE! Innsjill:(

HALVOR! TELL TIL 10!

Sånn, ja..

Her er noen av vennene mine. De kaller meg for stygge ting, gjør narr av meg og pisser utenfor skåla med vilje. Men det er jo vennene mine da, så de gjør det sikkert fordi dem er glad i meg, og synes jeg er kul!

Humøret var på topp, og etter en fuktig bytur ble det obligatorisk tur hjem med kebab og pose-bilder! Yes! Livet mitt er så SPENNENDE!

Jeg mistenker at hjernen min kobler ut når det dukker opp et kamera. Jeg husker ikke dette, og har OVERHODET ingen anelse om hvorfor jeg står på ett ben foran en blokk der jeg ikke kjenner noen som bor.

Det kunne også vært en interessant opplysning å vite hvorfor jeg trengte et bilde med denne helt alminnelige bilen. Sykt space`a! 

Når jeg våknet idag, sånn rundt 20:00, så luktet leiligheten min en blanding av død og voldtekt. Jeg bestemte meg for å rydde, og startet med å helle ut siste skvetten av Linnea(Høhø, sykt morsom).

Jeg er ikke så glad i rydding, og bestemte meg RASKT for å IKKE rydde opp resten. Det var slitsomt nok å bevege seg rundt i leiligheten. Føttene mine satt fast uansett hvor jeg gikk åsånn, vett!

Også tror jeg Gråen er bakfull…

Søndag 25. April. Jeg har det ikke noe bra idag….

15 kommentarer
    1. Åttiåtte kroner?!?! Shaize…!
      Men anywaiz..Jeg skal ha et headsett liggende…Jeg holder på å flytte nå, så mulig det dukker opp..da skal jeg sende det til deg..! Ja, det skal jeg! For jeg er meget nøyd med mine skullcandy <3

    2. Svar: snusboksen som lokk er helt perfekt. Jeg har faktisk funnt en pose full med slike brusflaske-topper som passer ypperlig om man har kjøpt deg en flaskepils. Geniale saker. *elsk*
      88 kr for en halvliter!!! Dæven, sånt kalles ran. Ikke det at 58 kr for 0,4 er noe staselig pris det heller. Nei, takke seg til butikk-kjøpt pils på veranda`n.

    3. Svar: Nei nei, sånne plastikk-topp-korker som passer ypperlig til brus/øl-flasker. De er ikke brukt. Det hadde vært litt gris. Tror jeg fant de på matbutikken eller en sånn “vi har alt mellom himmel og jord”-butikk. Digg å ha på stranda. Slipper både sand, fluer og ikke minst – å velte flaska så herligheten renner ut.

    4. Faen for noen annonser du får i margen her, Halvoff. “Selvhjelp angst depresjon”, “Kristendate.no”, “Mamma-magasin”, osv. Deg i et nøtteskall, jo! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg