MENNESKELIG AVFALL

Jeg ante ugler i mosen da jeg spaserte ned til sentrum her om dagen. Ved en tilfeldighet, så registrerte jeg at GODT kamuflerte spanere fra CIA spionerte på monarkiet vårt fra buskene rundt slottet. Det var noen nazister der også… FORBANNA SVIN!

Dem er ikke så lette å legge merke til, men om du ser rett over busken der, så har dem installert seg med bil og greier. Vi snakker PROFESJONELL avlytting her, og dette kan jeg, for dem er utenfor hos meg også!

Jeg spaserte videre før CIA kjente meg igjen. Jeg VET at dem er ute etter meg. NEI, jeg er ikke paranoid. Det er en fyr inne i hodet mitt som har fortalt meg det! Han heter Ludvig:)

På slottsplassen var det tydeligvis no henrettelse/giftemål-ish på gang. Sikkert Mette Merete og Håvard Magnus som ENDELIG har fått ut fingern eller no! Extacy er tross alt SÅ last year. I 2010 gifter man seg!

Jeg ble stående en liten stund, i håp om en offentlig henrettelse. Etter ca 30 sekunder tok ADHD`en min hintet, og kroppen min skranglet videre ned mot Kloakgata. Eller… Karl Johan heter den vel eeegentlig, men jeg tror den benyttes alternativt som rennestein for menneskebæsj. Det lukter ihvertfall sånn der!

Ja, se DER! Om andre land også velger å VRENGE kloakkrørene sine, så ville det sett slik ut hos dem også!

Det er KLART denne strekningen brukes til å frakte rennende dritt, og mens vi først er inne på menneskelig avfall… Hva er GALT med ALLE andre en meg? Hva DRIVER han idioten her med liksom!?

Du SER at han politi-idioten ikke liker oss normale, dødelige mennesker. WELL, GUESS WHAT! Jeg liker ikke han heller! Altså… Han var faktisk SÅ tilbakestående at jeg bare MÅTTE filme han litt.

Og da jeg trodde "myndighetene" ikke kunne BLI galere, så kommer DENNE gjengen kjørende. HALLO!? HVA SKJER MED VERDEN? Jeg skjønner jo jeg også, at dette ikke skal være noen offentlig henrettelse! HALLOOOO! VI VIL HA HENRETTELSE HER!

Presidenten av Russland sa folk, og jeg bare… GEEEEESES! Skjønner? Hvem bryr seg om han nørden fra Russland lism..

IKKE JEG!

OK, da. Jeg skal ikke skyve under teppet at jeg er litt bitter. HELE livet mitt, så har jeg drømt om å bli kjørt med politi-eskorte! Altså… Politiet skal jo stadig ha meg INN i bilen, men da er det liksom ikke HELT det samme!…

Jeg jobber ihvertfall med saken, og satser på at det bare er snakk om dager før jeg ruller rundt i DENNE…

Etter at jeg googlet limmo og pimp SAMTIDIG, så var det liksom ingen tvil om hva som er kult! Det er jo strengt talt INGEN TVIL om at disse kara er DØDSFETE!

Limmo OG pimp, folkens. Limmo og pimp…….

ANYWAY!

Jeg ble såppas sjalu, så jeg stjal alle eskort-bilene. Jepp, slik ser parkeringsplassen min ut.

Jeg mangler liksom den der evnen til å begrense meg… Ser jeg noe jeg vil ha, så tar jeg det…

Uansett! Nå som jeg har nok biler til å bli eskortert, så trenger jeg bare en POSSE å rulle med. Jeg vet AKKURAT hvem jeg skal velge!

JA, ass. Plutselig kommer bare planen for livet mitt på rullende bånd! JEG SKAL KJØRE LIMOUSIN MED FAT BOYS FOR ALLTID! JA, JA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

5 kommentarer
    1. Jeg overhørte en sånn sykt CIA-ish samtale i Gamlebyen om at det skulle være fest hos H(alvor). Det var sikkert surprise festen som var hos deg 😉 Det er FETT å drikke øl fra RIMI (i said it) pose. yo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg