En dag i LANGESUND!

…Jeg hadde ikke gått langt før jeg kom til et ganske koselig sted i LANGESUND, faktisk!

Langesund Bad het det der, men det var ikke noe bad. Det var et hotell. Åpenbart ikke den skarpeste kniven i skuffen som fant opp det navnet, nei. Jeg fikk ordnet med en god middag, og noe å drikke.

Det var veldig uvant å spise noe annet en pizza, og dette reagerte nok kroppen på. Her fra toalettet på Langesund Bad.

Langesund er et idyllisk lite sted, med en pen skjærgård. Jeg benyttet muligheten til å ta noen fine bilder av meg selv nede ved strandkanten. Bildet kaller jeg for “Tenkeren”, og det kan kjøpes den nette sum av 5000 kroner.

Etter det første bilde, så klarte jeg ikke å dy meg lenger. Jeg MÅTTE gjøre det jeg kan best, og dermed kastet jeg klærne. Helt alene med selvutløseren. I 5 grader.

Jeg er SIKKER PÅ at jeg har en hjerneskade. Det er mange andre som har tipset meg om det også. GI MEG EN UTREDELSE!

Før jeg fikk koldbrann, så fikk jeg på meg klærne igjen, og viste fingern til kamera. HOREKAMERA!

Ettersom at Langesund Bad er et hotell, så hadde dem også værelser. Her er jeg på et av værelsene. Klar for natten, med alle klærne på. Jeg tar av meg klærne når jeg er ute, og tar dem på igjen når jeg skal sove. HVOR ER UTREDNINGEN MIN!!!?

Jeg går forresten i søvne, og mistenker at jeg besøkte flere av de andre rommene på hotellet iløpet av natten. Sorry.

Neste morgen så jeg altså slik ut. Det er slitsomt å slite med nerver når man bare drikker cola. Jeg har nerver hele tiden. Jeg angrer på alt jeg gjør. Jeg angrer faktisk på dette innlegget ALLEREDE!

Men så er jeg jo tilbakestående nok til å fortsette. Utredning! UTREDNING!

Jeg frisket opp hodet med en ny tur ned til skjærgården. Ingen dusj i VERDEN kan slå en photosession ved vannet! Kanskje opplevelsesdusjen på Elexia Sjølyst, men dit går jeg jo såklart IKKE. Haha, lol

Her er forresten Fattern! Han kom HELT tilfeldig ut av ingenting og ville være med på bildet. Dritkult!

Fattern er dessverre opptatt, damer! Sorry!

Fattern er en slags freelance-altmulig. Han ELSKER for eksempel å lage artikler ut av alt han kommer forbi. Her fikk han to karer til å avslutte lunsjen for å fortelle om det pågående arbeidet med å fjerne olje fra Full City.

Her tar Fattern bilder, mens de viser hvordan han hvordan jobben gjøres. Olje fjerner man altså ved å… Hmm.. Sprute vann på den?

Langesund var et endt kapittel, men jeg satt igjen med et meget positivt inntrykk av både oljesøl, toalettbesøk og ikke MINST hundre nye bilder av meg selv som poserer for meg selv.

Jepp, det er en trådløs utløser du spotter til venstre for foten min.

Det var på tide å trekke videre, og siden jeg var så heldig å møte Fattern HELT tilfeldig, så kunne jeg sitte på med han til neste stopp. Jeg på min søken etter et liv. Han på sin søken etter HVA som HELST å lage artikkel om. Her ifra bilen over en ny random bro. Sykt random…

Fortsettelse følger, folkens! Klem<3<3

6 kommentarer
    1. Interessant lesing. Første gang jeg er på bloggen din og syntes både dette og innlegget over om is var ganske bra!
      Fjerner de oljen med vann? Aldri sett oljefjernerne “in action” før, og kanskje det er nettopp derfor vi aldri får se noe i VG om det, fordi de rett og slett bare bruker høytrykksspyler så oljen virmler NED i vannet – noe som vil si at den faktisk er der like mye, bare at vi ikke ser den??? SYKT

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg