PRE-FIX FOR 17.MAY

Tenk deg at du skal på jobb, også ombestemmer du deg i siste liten til fordel for is og øl isteden! Idag er en slik dag. Nå har ikke jeg jobb, men jeg later som! Jeg elsker 17. Mai. Det er den kuleste dagen som finnes i Norge, og jeg flagger og feirer HVERT år!

Det er mange forberedelser som skal til for at dagen skal kunne gjennomføres 110%, og da spesielt i min situasjon som Konge. Av Briskeby…
I den anledning har jeg fått hjelp av familie og gode venner. For eksempel, så trenger man litt skikkelig klær.

Outfitten har blitt godt testet, og godkjennes med glans!

Jeg har også tenkt å stå på balkongen og vinke, og i den anledning fikk jeg litt hjelp av Bestemoren min.

Selv, så har jeg kastet søppel. Jeg og Bestemoren min er ganske flinke til å fordele oppgavene!

Etter en bedre frokost, hovedsakelig basert på is og øl, så skal jeg og mine ut i byen. Skulle du se oss i byen idag, så håper jeg du kommer bort å hilser på! Jeg hører Sofsen inviterer til konkurranse i is, så da kan jo VI konkurrere i ØL!

Gratulerer med dagen, folkens. Ihvertfall dere som ikke bruker dagen på harryhandel (I know.. I know…) Bruk dagen for det den er verdt! SPIS IS og DRIKK ØL! Og pølse!!! MASSE PØLSE!!!!! SYKT MYE PØLSE! YEEEEEAH!

6 kommentarer

Siste innlegg