Et lite innlegg om mini-isbjørn, russ og et liv.

Igår møtte jeg en helt random mini-isbjørn. Den var våt.

Etter at jeg møtte en helt random mini-isbjørn, så møtte jeg en politibil. Jeg tok bilde av den.

Jeg har et utrolig givende liv, folkens!

Anyway! Idag har jeg spasert rundt i Oslo igjen. Selv som arbeidsløs, så er det viktig å nyte fridagene! Men jeg slapper ikke av… Sånn som da jeg skulle gå forbi slottet. Altså… Her er det ALLTID aktivitet. Nå er tydeligvis badet under opppussing, og dermed skal dem gjøre et STORT nummer ut av det midlertidige toalettet i hagen.

Jeg skjønner at man skal ha en viss sikkerhet rundt kongen åsånn, men hvem vil se på at han driter uansett? Ikke jeg ihvertfall…. Eller… Kanskje. Vet ikke helt, og fikk ikke muligheten til å finne det ut. Paranoide Kongeduster ass. Jeg driter med døra åpen jeg!

Forresten, så hadde noen dratt på med en SKIKKELIG bra vits nede i sentrum! Ingen har skrevet om det i avisene enda, men jeg tok bildet av det, jeg. I Oslo, iløpet av helgen, så har noen skrevet "IKKE" imellom "Spennende kontorlokaler" og "MÅ SEES". Hahahaha, utrolig morsomt, og jeg lo så jeg holdt på å DÆVVE!

Det er sikkert russen. Det MÅ være russen. Åååååå, de er så KULE!

NÆT!

Hva er GALT med disse ufattelige DUMME menneskene? Jeg skjønner det ikke… Jeg prøver, men jeg har ikke sjans.

Mens jeg gikk å grublet over hvorfor unge nordmenn blir kronisk fulle og tilbakestående horeunger når de er russ, så fant plutselig Maiken… ET LIV! Gratulerer Maiken!

Hun prøvde å gi meg det, men jeg hadde ikke hjerte til å ta imot. Jeg skjønte at hun trengte det selv, og jeg er ganske ålreit når det kommer til sånne ting.

Så dro jeg hjem, og her har jeg vært siden. Egentlig burde jeg ha brukt tiden på å rydde og fikse til imorgen, men isteden har jeg bare… Pella meg i nesa, faktisk. Det er noe greier der som sitter BÅNN fast der inne, og det er helt latterlig irriterende……

5 kommentarer
    1. HAHAHA! Åh, herregud, se på øynene til den hunden da! xD
      Det er ikke for å være slem, den er jo søt, stakkars våte lille ting… xD
      Og Halvor, du er kul. Like kul som jeg er awsome.
      Du ble vel ikke arrestert av politibilen? Det ville jo være rart å bli arrestert av en bil?! Tenk om den hadde kunnet tenke! Arresterte kanskje DU politibilen?
      POTET! Hilsen Tora. mjau.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg